vraagje mobigo van vtech

Discussion in 'De lounge' started by crisje, Nov 22, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. crisje

crisje Fanatiek lid

Aug 5, 2006
    2,974
    1
    0
    brabant
    Ik (oftewel de sint :D) zit eraan te denken om een mobigo te geven aan zoonlief die 3 maanden later 3 wordt.
    Ik weet dat hij er nu nog iets te klein voor is, maar dat komt vanzelf goed. Ik ken helaas niemand met zo'n ding en in de speelgoedwinkel in heet dorp konden ze mijn vraag niet beantwoorden.

Werken die spellen voornamelijk met het touchscreen? (daar is hij nu al handig mee vanwege mn iphone en ipad) Of is het toetsenbord veel nodig?

2. knor

knor Fanatiek lid

Mar 4, 2007
    2,392
    0
    0
    Groningen
  3. crisje

crisje Fanatiek lid

Aug 5, 2006
    2,974
    1
    0
    brabant
    thx. Ze kunnen dus tijdens t spelen welke vd 2 ze willen gebruiken.

Nu vraag ik mij alleen af of dat ook werkelijk zo is, of dat ze dit gebruiken in hun promotie filmpje en dan blijkt als je t eenmaal gekocht hebt dat t maar bij een enkel spel kan of zo.

4. knor

knor Fanatiek lid

Mar 4, 2007
    2,392
    0
    0
    Groningen
    Een promo laat zien wat je er allemaal mee kunt doen dus ze zullen het denk ik niet mooier maken dan dat het is, dat kunnen ze niet maken....

5. crisje

crisje Fanatiek lid

Aug 5, 2006
    2,974
    1
    0
    brabant
    Ben ik helemaal met je eens dat ze dat niet kunnen maken.
    Maar helaas gebeurt dat wel in de praktijk.

Kijk maar eens naar al die speelgoed reclames waar kinderen mee dood gegooid worden tussen de programma's door.
    Ze brengen het alsof de pop werkelijk alles zelf kan zonder hulp, en Lego leeft ook echt....

6. sidmick

sidmick VIP lid

Jun 23, 2008
    17,804
    4,191
    113
    mijn dochter, 3 jaar, heeft de mobigo en kan er erg goed mee overweg.
    Er zijn spelltjes waar je alleen met touchscreen speelt en spelletjes waarbij je kunt kiezen.
    Zowieso hebben alle spelletjes volgens mij de keus tussen makkeijke variant of moeilijke

7. crisje

crisje Fanatiek lid

Aug 5, 2006
    2,974
    1
    0
    brabant
    Wil je mij laten weten welke spelletjes alleen met touch is?
    Omdat hij nog geen 3 is, maar wel overweg kan met touchscreens, wil ik in t begin vooral dit soort spelletjes.

8. sidmick

sidmick VIP lid

Jun 23, 2008
    17,804
    4,191
    113
    Tja mijn dochter heeft tinkerbell en prinsessen die speelt ze touch ;) Bij Dora kun je kiezen.

9. crisje

crisje Fanatiek lid

Aug 5, 2006
    2,974
    1
    0
    brabant
    Ach, hij loopt ook met mijn hakken rond en gaat mee winkelen met de roze zonnebril van zijn zusje op.

Thx voor t antwoord.

Share This Page