Haar doneren....

Discussie in 'De lounge' gestart door Troelala21, 24 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Troelala21

Troelala21 Niet meer actief

Morgen ga ik na de kapper en laat ik me haar afknippen. Ik weet dat er een stichting is waar je je haar aan kan doneren voor pruiken voor kinder kanker patientjes, ik wil graag me haar aan hun doneren, maar ik weet niet meer hoe ze heten. Wie kan mij helpen zodat ik mijn haarstuk na hun kan sturen!

2. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

Wat goed zeg! Heb geen idee maar er zullen er vast wel een paar zijn die het wel weten..

Wordt het korte coup?

3. jessi

jessi Fanatiek lid

15 mrt 2011
    2.304
    13
    38
    Vrouw
    thuis mama
    Tiel
  4. Troelala21

Ik heb het al eens eerder gedaan, maar ben hun gegevens kwijt geraakt..

Jep heb heeeeel lang haar maar ik ben er zooooo klaar mee!

5. Troelala21

6. esme66

esme66 Niet meer actief

Ben nu wel benieuwd naar de before en after coupe... Foto's..?? :)

7. Coquelicot

Coquelicot Niet meer actief

Nou inderdaad. Ik heb al meegeleefd met de teek, en ben nu ook wel héél benieuwd naar de 'voor en na' coupe.... :)

8. BabyR

BabyR Fanatiek lid

18 dec 2011
    2.009
    5
    38
    Ik zou bij een kapper gaan die het meteen opstuurt. Word je ook nog gratis geknipt hihi

Je haar moet wel minimaal 25 cm zijn om te doneren..

9. Troelala21

Mijn haar is 36cm dus dat komt wel goed hihi....Zouden ze dat doen, kan altijd vragen bij me kapper...

10. Troelala21

Als ik het aan durf om het jullie te laten zien, dan plaats ik hier een foto hihi.....

11. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

Ik ben ook wel nieuwsgierig

12. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    Toevallig heb ik dat 3 weken terug gedaan.
    Overigens moet je haar in een vlecht 25cm zijn.

13. BabyR

BabyR Fanatiek lid

18 dec 2011
    2.009
    5
    38
    Op die website staan de aangesloten kappers.. Staat er vast wel eentje bij jou in de buurt.

Ohhh 36 cm dat zit wel goed haha!

14. Prutsje

Prutsje Bekend lid

3 feb 2011
    882
    0
    0
    Groepsleidster KDV
    Onder de zon
    Heeft mijn dochter van zes pas ook gedaan, ze wilde korte haren en haar mooie vlecht is ook opgestuurd naar stichting haarwensen!
    Mooi doel en ze kreeg een bedankbrief met een button erbij die ze vol trots aan iedereen laat zien!!!

15. mama 1984

mama 1984 Fanatiek lid

20 apr 2007
    3.151
    0
    36
    Stoer dat je het doet!!! Ben ook benieuwd naar de evt foto's :)

16. jilina

jilina Fanatiek lid

27 mei 2010
    2.362
    0
    0
    verkoopster
    friesland
    Ik zou het ook graag willen doen maar heb het lef niet. Heb echt een paar keer op het punt gestaan om het te doen, vind het een goed doel, maar durf het echt niet. Mijn vriend denkt ook dat kort haar mij niet staat. Maar hier ook idd een kapper die gratis knipt als je doneert aan stichtingen haarwens.

17. Troelala21

Ik heb het al eerder gedaan, in me vorige woonplaats. Ik werd toen niet gratis geknipt omdat ze er niks vanaf wisten. Maar dat maakte me niet uit. Heb het toen gewoon opgestuurd en ook een bedank brief gekregen....Ik word nu weer helemaal knetter van me haar dus ik laat gewoon de schaar er weer in zitten. Ik zit er niet zo mee, het groeit zo weer aan bij mij. Ik bedacht me ineens waarom het haar weggooien, kan er vast wel weer iemand blij mee maken. Dus vandaar dat ik het weer ga doen, maar ik kon de brief niet meer vinden, vandaar dat ik de naam niet meer wist. Ik zal eens even zien of mijn kapper er bij aangesloten zit, zo niet jammer dan, maar het haar gaat er toch af en na de stichting!

18. Foxter

Foxter Niet meer actief

Ik heb het ook gedaan, was blij dat ik mn haar daar heen heb gestuurd, zodat er nog iets positiefs aan was, want mn korte coupe vond ik echt geen gezicht haha :)

Goed dat je het doet!

19. zogezegend

zogezegend Niet meer actief

Npic.jpg

waar is mn borstel.jpg Top!! ik heb dat laatst ook gedaan 40 cm gedoneerd...toch nog leuke coupe over gehouden, ben blij dat ik het heb gedaan al ga ik het nu toch weer lang laten groeien:D

20. Troelala21

Wauw wat goed! Ik had de vorige 27cm...

Mijn haar gaat vandaag wel wat korter dan jou kapsel denk ik, ik sta in twijfel in 2 kapsels namelijk. Maar wel een mooie lengte heb je overgehouden!

Deel Deze Pagina