echt erg hoor.. ik open gewoon een topic omdat ik trots ben op mijzelf how low can you go.. Maar vorig weekend dacht ik dat het wel eens leuk zou kunnen zijn om te leren haken.. Toen ik met een hernia op bed lag heb ik mijzelf breien geleerd om de tijd te doden en nu vond ik het tijd worden om ook haken te leren.. Een patroon van drops gezocht.. moest het wel omrekenen, het was voor een volwassene en gisteren was hij eindelijk af.. Een cool vest voor mijn dochter..
dank je wel voor de reacties *wordt nog trotser* @fairylaughs: DROPS gehaakt cirkelvest van 2 draden Alpaca. Maat S - XL. ~ DROPS Design Maar ik heb naald 3,5 gebruikt en saskiawol van de zeeman. verder heb ik de mouwen iets laten uitlopen (dat is niet zo op het patroon) en heb ik bij toer 9 de armen ingezet en inder steken voor de armen gedaan.. eerst gekeken hoevel steken zij per maat erbij doen en dat heb ik er 2 keer afgehaald
Wauw wat knap zeg !! Even jezelf leren haken en een week later al een vest klaar. Mag je zeker trots op zijn.
leuk zeg, dat heb je snel gedaan! ik kan nu 6 weken haken en ben al trots met de wintermuts die ik voor mijn oudste heb gemaakt (zo'n lange puntmuts met een pompon eraan) maar ik had ook nog nooit gebreid ofzo, dus moest echt van nul beginnen.