haar doneren

Discussie in 'De lounge' gestart door Alf, 25 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moes

moes Fanatiek lid

20 jul 2006
    2.765
    9
    38
    als je een vlecht maakt, moet je die dan meten van stiekje tot stiekje?
    Of van begin tot einde haarpunten?

2. Thea23

Thea23 Fanatiek lid

7 okt 2011
    4.433
    1.123
    113
    ZZp er
    mijn dochter van 10 wou dat graag doen dus haar haar was tot op dr kont en is nu tot net boven haar schouders ! was wel even slikken voor mij want ik was er zwaar op tegen altijd om haar haar kort te knippen maar ze wou het zo graag voor dit doel dus knip knip .. en trots dat ze is :) en ik ook op haar

3. Gespannen

Gespannen Bekend lid

14 jul 2012
    905
    3
    18
    In de zorg
    Noord-Holland
    Ik heb het 1x gedaan. Voor stchting haarwensen, wel meer dan de minimale 25 cm, maar toen werd de 25 cm los haar gemeten en niet in vlecht.
    In september hoop ik weer lang genoeg haar te hebben om weer te mogen doneren.

Er zijn genoeg kappers in NL die je gratis of tegen goedekoper tarief knippen, de meeste staan vermeld op de site.

4. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.915
    15.585
    113
    Nabij Utrecht
    Mijn haar was bijna tot aan mijn billen.
    Ik heb het toen in een lange bob laten knippen en mijn afgeknipte haar ging naar stichting haarwensen, waar ze oa pruiken voor kinderen met kanker maken.
    Het afgeknipte stuk was wel langer dan 25 cm maar ik was de lengte zat en mijn kapper doneert aan deze stichting.
    Nu ben ik weer aan het sparen en gaat het over een asntal maanden weer gedoneerd worden (mijn haar groeit snel gelukkig ;))

Deel Deze Pagina