Goed van je! En je hebt nog een mooie lengte overgehouden. Ik wilde het doen, maar heb blondspray in mijn haar gedaan, dus kunnen ze mijn haar niet meer gebruiken....
Ja heb t gedaan voor n vriendin toen, had bijna 1 meter haar gedoneerd. ( kreeg ervoor twee bioscoop bonnen ) dus samen met dinnetje en ons kaal geschoren hoofden naar een disney film gegaan ( was zelf n jaar of 12a13) en mn dinnetje had kanker. Zij was bang om kaal teworden door de chemo en ik zei ik doe met je mee en dus hebben we samen ons die dag kaal geschoren bij de kapper.
Ik heb dit vorig jaar januari gedaan, een vlecht hebben ze toen afgeknipt, idd 25cm ! Vond het wel rete spannend, want ik wilde toen eigenlijk nog iets langer doorsparen, want zo bleef er wel weinig voor mezelf over haha, maar de meiden van de kapper pushten me een beetje om het nu al te doen, dus heb toegegeven De eerste dagen voelde ik me echt rot maar daarna kon ik het wel loslaten. Vond het heel fijn om te doen voor die kids, dat was ook de reden waarom ik spaarde. Nu 1 jaar later heb ik alweer lang haar, dus het valt ook nog wel mee