Show mij je smartwatch Ik ben op zoek naar een mooie smartwatch, maar heb een vrij dunne pols. Ben dus een beetje bang dat die te grof ‘oogt’/zit voor mijn pols en dat het gaat irriteren. hoe is dat bij jullie? Momenteel kijk ik naar Michael Kors. Ik heb hem niet echt nodig voor stappen oid.. meer voor mooie
Ik heb mini polsjes, pas gerust een kinder armband. Maar behalve een stijlvolle SmartWatch, wilde ik er wel eentje met sportfuncties, daarom heb ik gekozen voor de Samsung galaxy watch active 2 40mm. Ik heb hem nu een half jaar en ben er nog steeds super blij mee! Regelmatig krijg ik er ook complimenten over, mensen zijn vaak verbaasd dat het behalve een SmartWatch ook een sport horloge is.
Daar heb ik al een probleem, ik heb een iphone die zal vast niet gekoppeld kunnen worden aan een samsung... Het ziet er ook mooi uit op je pols? Niet horologe waar ga je met @ naartoe?
Ik heb kinderpolsen, geen gezicht naast mijn heupen maar oké Dit is de kleine applewatch 5. Ik ben er superrrr blij mee! Beetje vreemde foto. Maar die is even snel op mijn werk genomen
Zeker wel! Zelf heb ik wel samsung/Samsung, maar in mijn familie een aantal mensen met Apple telefoon en Samsung watch, gaat prima.
Ik ben heel blij met mijn Apple Watch. Ik heb ook echt kinderpolsjes en -handen (mijn trouwring is daadwerkelijk in een kindermaatje vermaakt ) en ik vind dit horloge qua formaat prima.
Vraag van een digibeet: wat is het nut van een smartwatch? (Ik heb niet eens een "gewoon" horloge... )
Het is natuurlijk eigenlijk vooral een leuke gadget met allerlei handige functies (waar de meeste mensen prima zonder kunnen). Je kan je appjes en mail erop lezen, mee bellen, je (sport)activiteiten mee bijhouden. Ik kan mijn lampen er mee aan en uit zetten. Je kan er wekkers en timers op zetten. Spotify bedienen, betalen in winkels, etc. Oh en mijn man heeft ook een Apple Watch en wij kunnen samen via een walkie talkie functie praten. Kwestie van op een knop drukken. Heel handig als ik vergeten ben iets op het lijstje te zetten en hij is bij de winkel oid Ik heb zeker 20 jaar geen horloge gehad, maar zou deze onmiddellijk vervangen als hij kapot gaat. En dan eigenlijk vooral vanwege de wekkers en timers
Hier ook kinderpolsjes. Heel tevreden over de apple watch. Ik heb een oudere 38mm. De Milanese bandjes kan ik niet gebruiken omdat het magneetje aan de andere kant het horloge weer raakt en het bandje steeds los gaat omdat ik dan aan trapleuningen blijf plakken. Mijn leren bandje heeft een extra gaatje En dat gaat nu perfect.
Ik heb ook een oudere apple watch van 38 mm, en smalle polsen, hoewel mijn milanese bandje wel goed gaat (komt van ali express, dus zou kunnen dat deze sowieso korter is trouwens, heb je de lengtes van verschillende bandjes vergeleken @Krulpeterselie ?), dus misschien hebben sommige dames hier nog weer smallere polsen.
Ik heb een Applewatch 4 44 mm en ook hele dunne polsjes. Kleinste bandje en het strakste gaat haha. Maar bevalt me prima hoor, heb hem altijd om. Wel een beschermhoesje er om heen.
Hier ook een Apple Watch alleen serie 3 met 38mm. En ik ben terughoudend in het kopen van de nieuwe versie juist omdat deze groter is. Ik heb echt ook hele dunne polsen.
Ikzelf kijk nu naar de fossil gen 5.. ik zoek ook iets in de categorie voor de mooi en niet perse voor sport. Mijn voorkeur gaat uit naar een metalen band ipv leer of rubberachtig. De MK heb ik ook op het oog maar die is duurder geloof ik.
Ik heb ook smalle polsen en daarom eergisteren met korting de Garmin Vivomove 3S besteld (en gisteravond al binnen) 39 mm is dat mooier dan de standaard 42 mm bij mij Ik heb er ook nog een rosegoud metalen bandje bij.(in kleur klok)
Ik heb een Samsung, de gouden grotere versie (44mm) van de Active 2. Ik heb gewoon normale polsen volgens mij, niet extreem dun maar ook zeker niet dik.
Ik heb de Apple Watch Series 5 GPS , 40‑mm kast van rosé goudkleurig aluminium met rosé goudkleurig Milanees bandje. Heel erg blij mee! Zou niet meer zonder kunnen. Ik heb best dunne polsen en kleine handjes.