wat na wipstoel?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door laury, 23 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. laury

laury Lid

28 jun 2006
    83
    0
    0
    MIjn ukkie is nu ruim 6 maanden oud. In de wipstoel wil nog wel, maar ons kleintje gaat steeds helemaal naar voren, zodat de wipstoel bijna omver kiept. In de kinderstoel gaat al wel voor heel even, maar het ruggetje is nog niet sterk genoeg om dat lang te doen. Nu heeft onze uk nog wel behoefte om lekker relaxed te zitten. Wat nu?

Als ik thuis ben gaat het wel goed in de bank met wat kussens eronder, maar wij gaan in mei 2 weken kamperen, dus ik wil dan eigenlijk toch iets van een stoeltje meenemen, maar heb geen idee wat. Hoe doen/deden jullie dit?

groetjes Laury

2. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.262
    36.097
    113
    Kan je kleine in mei dan niet al wat langer in de kinderstoel? Is ruim 2 maanden later.

En anders de kinderwagen?

3. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    je hebt ook zo borstvoedingskussen.. die gebruiken ze ook vaak om het rugje mee te steunen en kunnen ze heerlijk op de grond zitten of in de box.. bij alysia werkte dat perfect en vond ze super..

maar denk in mei dat je kleine wel al in de kindersotel kan hoor :)

4. laury

laury Lid

28 jun 2006
    83
    0
    0
    Ja, dat verwacht ik wel. Ik neem alleen de kinderstoel (trip trap) niet mee op vakantie, omdat deze te groot is. Bovendien hebben wij de kinderwagen van Stokke en zijn van plan deze (overigens met beschermhoes!) te gebruiken op de camping als kinderstoel. Normaal gesproken zou ik dus ook meteen aan de kinderwagen hebben gedacht, maar het lijkt me ook niet wat als onze uk deze hele tijd in dezelfde "stoel/kinderwagen" zit.....ik vind het nl. zelf ook niet prettig als ik geen afwisseling heb....of zou dat bij een baby minder erg zijn?

5. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    denk dat een baby er niet veel last van heb...
    maar anders een kleedje om tussendoor lekker op te liggen en voor het eten en wandelen alleen in de wagen? en desnoods wat ik zei maar een tipje als je die hebt zo borstvoedingskussen lekker in het rugje zetten :)

6. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    Bij de ikea heb je geweldige kinderstoeltjes. Lekker klein, kun je uit elkaar halen (zie je ook bij heel veel restaurants) en maar 18 euro.
    Wij gebruiken die stoeltjes trouwens standaard, erg fijn, maar ook zeker handig voor op vakantie.

7. fioontje

fioontje Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.748
    0
    0
    Den Burg, Texel
    wij hebben bij de trekpleister een kinderstoeltje gekocht wat je zo aan tafel kan hangen, is van nylon en helemaal inklapbaar. er zit een riempje in voor om het middeltje en toen lars nog wat aan de kleine kant ervoor was, deed ik een kussen in de rug, of een opgerolde handdoek.

8. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    wippertje van babybjörn is te gebruiken totdat ze 1,5 jaar zijn. Marin zit er heerlijk in.

9. sim

sim Niet meer actief

die van ikea zijn echt super! zitten ze ook nog eens mooi in, heb er één voor bij mijn ouders gekocht geloof maar 11 euro (zonder bretje). mijn schoonzusje heeft bij haar de poten van het stoeltje eraf gezaagd, zodat ze lager zitten, echt een super oplossing!

10. laury

laury Lid

28 jun 2006
    83
    0
    0
    Bedankt voor alle reacties. We hebben de kinderstoel van Ikea gekocht. Ik vind het inderdaad een handig ding voor op de camping en we zetten hem daarna bij opa en oma neer. Is ook altijd handig.

groetjes Laury

Deel Deze Pagina