heeft iemand van jullie ook wel eens rare bijwerkingen van alcohol... en nee ik bedoel geen kater of rare trekjes maar ik bedoel vlekken of zo? Mijn gezicht zit na 1 slok al meteen onder de grote rode vlekken, echt super voor paal hebben jullie ook zoiets?
haha je bent niet de enige hoor als ik maar 1 glas op heb, heb ik al een heel rood gezicht.... en altijd lekker warm.. dus je bent niet de enige
mijn vriend heeft dit als ie bepaalde soorten drank drinkt dan krijgt ie overal rode vlekken ook op zijn bovenlichaam en armen.
Nee heb het niet..misschien wel maar dan zie je het niet bij mij..ben lekker bruin heb wel altijd andere bijwerkingen van alcohol Ik wordt stront vervelend en denk dat ik de hele wereld aan kan.hihi
Hihi ik word ook zwaar vervelend. Ontzettend melig enzo. En van breezers word ik erg geil . Hahaha voor mijn vriend niet erg natuurlijk . Maar nee, geen vlekken. Wel rood hoofd en warm.
Ik heb ook last van rode vlekken in mijn hals als ik alcohol drink, dus ik drink alleen met coltruitjes aan haha! Nee hoor, ik smeer gewoon wat camouflerende make up in mijn hals en decolleté, dan zie je het niet.
Ja, ik heb dat ook.. Als ik drink krijg ik overal rode vlekken, een rood gezicht en heb t dan erg warm.. Schijnt soort 'allergie' te zijn, tenminste; je lichaam kan de alcohol niet verwerken ofzo, is eens op tv geweest.. Ach, zolang ik er niet beroerd van wordt blijf ik af en toe gewoon een borreltje pakken. Gewoon een sjaaltje omdoen..
Ik krijg altijd een lachbui.. en moet om alles lachen.. na 1 wijntje al.. als ik het alleen al ruik.. Ook meteen een rood gezicht.. Dus je snapt wel dat ik niet vaak aan de alcohol zit..
Na 1 glas alcohol heb ik een heel rood hoofd en ik heb nogwel een dokere huiskleur he echt grappig, noemen ze daarom de indianen redskins
Ik kan nooit meer zo goed de middelste streep op de weg zien als ik gedronken heb en ga dan meestal op de verkeerde weg helft rijden... Is dit erg? flauw he?
Geen vlekken of andere vreemde dingen na het feestje van gisterenavond, wel een gigantische houten kop! Nu weet ik het zeker, ik drink nooit meer...
Hm, hier ook rode vlekken op mn wangen maar dat zijn meer vlekken die ik ook krijg als ik een heel stuk buiten heb gewandeld. Mn wangen, of eigenlijk naast mn wangen word het dan rood zegmaar op de plek waar bij een man zn baard zit ( ). Dit trekt altijd vanzelf weer weg, tenminste wanneer ik dan smorgens wakker werd was het verdwenen .
Mijn mama heeft dit ook. Wel vooral van rode wijn. Ze heeft sowieso al een probleem met haar huid, rode vlekken die aanhouden. Als ze rode wijn drinkt begint dit probleem dus ook.
Ik heb het ook, rode vlekken in mn gezicht. Niet altijd, de ene keer wel de andere keer niet. Het jeukt wel heel erg. Branderige jeuk. Irritant!
ik heb als ik bijvoobeeld wijn te snel opdrink, dat ik pijn in mijn armen krijg. en zo pijn in de borst. dus ik moet rustig drinken hhaha. verder word ik erg los van drank, en praat ik veel meer dan normaal. groetjes pris
Ik krijg ook rode vlekken op mijn gezicht, en op de een of andere manier altijd last van mijn nek. Voor de rest wordt ik meestal erg vervelend en spraakzaam als ik te veel wijntjes op heb. Ook kan ik rare fratsen uithalen, maar daar ga ik het maar niet overhebben, LOL.