Ik vind het erg mooi staan. Het staat je veel beter. Het maakt een stuk jonger. Je straalt echt op de foto. Liefs Hummel.
ff off-topic: Ik las net het krantenknipsel in je album. Wat een bijzonder verhaal zeg. Prachtig. Wat een geweldige ervaring zeg. Liefs Hummel.
Je straalt helemaal op de tweede foto, je zit duidelijk wat beter in je vel. Ik vind het heel erg leuk staan bij je!
Bedankt lieve meiden voor alle lieve woordjes. Ben er zelf ook zo super blij mee @ Hummel, ja blijft bijzonder als we het aan aan iemand vertellen verwachten ze bijna dat het een grapje is: Echt waar..., dat meen je niet, jeetje wat bijzonder. @ Natasja, Spannend, laat je ook voor en na foto's zien?
toen ik de titel las dacht ik eerst van: oh neee he, ben zelf helemaal fan van lang haar, maar dit ziet er echt leuk uit hor! heel mooi, houden zo!
Héél mooi! Ik heb gisteren hetzelfde gedaan en moet zeggen voel me ook dadelijk een heel ander mens, voel me alweer veel beter in mijn vel! Groetjes
Staat je erg mooi. Frisser en een stukje jonger zelfs ( zo oud ben je niet natuurlijk, : ) Ik ga zaterdag voor de lange bob.
Veel leuker! En idd een heel bijzonder verhaal in je album, kan mij en m'n zus ook overkomen,we zijn 1 dag na mekaar uitgeteld!
@ Sylvie, voelt lekker he, al dat haar eraf @ Lucia, das zeker spannend, wow, ik hou je in de gaten. Vandaag hadden minn ouders en zusje het ook gezien, vonden het ook erg leuk Zeiden dat ik het maar deze lengte moest houden, veeeeeel vlotter. hihi Ben er zo blij mee, dat ik idereen wil vertellen dat ik er zooo ontzettend blij mee ben