haar geverfd... grijs ! Wat nu ?

Discussie in 'De lounge' gestart door Bloempjes1313, 19 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bloempjes1313

Bloempjes1313 Actief lid

21 aug 2006
    273
    0
    0
    amsterdam
    Hey meiden..

Ik heb zojuist mijn haar geverfd..
    Had altijd licht blond gekleurd haar en wilde een tintje donkerder..
    Nu is de bovenkant erg mooi van kleur maar onder is het grijs !

AAAhhhhh ! wat nu ?
    Zou ik het nog een keertje in dezelfde kleur moeten verfen? of anders?
    iemand ervaring? ik hoor het graag :oops:

XX maris

2. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    :confused: Wow, dat is balen zeg, hopen dat iemand hier n gouden tip heeft!

3. vosje2000

vosje2000 Fanatiek lid

28 mei 2007
    3.777
    1
    0
    Thuismama en vrijwilligster voor diverse organisat
    Naar de kapper gaan!

Zou er niet verder aan prutsen, straks wordt het alleen maar erger..

4. Bloempjes1313

Bloempjes1313 Actief lid

21 aug 2006
    273
    0
    0
    amsterdam
    Ik denk inderdaad dat ik maar naar de kapper moet gaan, maar heb alleen helaas heel weinig tijd..:( vandaar dat ik hoopte dat ik t zelf kon oplossen..

:( :(

5. vosje2000

vosje2000 Fanatiek lid

28 mei 2007
    3.777
    1
    0
    Thuismama en vrijwilligster voor diverse organisat
    Je zou kunnen proberen de punten nog een keer te verven..

6. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Ik zou er niet zelf mee aan het prutsen gaan!
    Je kan het beste naar de kapper gaan.... Damn hey, wat verschrikkelijk balen lijkt me dat!

7. talia

talia Fanatiek lid

27 nov 2005
    2.561
    0
    0
    kapster
    belgie
    heb je de nr van de kleur die je erop hebt gezet? als het achter de komma 1 is moet je er een kleur opzetten met een ,4 als het een ,2 is moet je een ,3 pakken maar als ik jou was zou ik gewoon naar de kapper gaan want met zel prutsten kan het net zo goed orange of gee worden.

8. morgaine

morgaine Bekend lid

22 sep 2006
    894
    0
    0
    Arnhem
    Dezelfde kleur er nog een keer over heen doen of nog een tint donkerder verfen anders gewoon weer lichtblond verfen.

P.s ik sta toevallig nu ook op het punt om mijn haren 1 tint donkerder te verfen, ieieiew

9. ThunderAngel

ThunderAngel Fanatiek lid

26 aug 2007
    1.684
    0
    0
    Apeldoorn
    Verfde mijn haar al jaren blond, en heb alle soorten problematiek gekend. Van konninginedag-oranje tot kanariegeel, van zilver tot, idd, grijs! Wat je nu moet doen is naar de kapper. Leg uit wat er aan de hand is (dat ziet ze zelf waarschijnlijk ook wel ;)) en zij maakt het weer helemaal mooi voor je. Laat je portomonnee dit niet toe, dan ga je naar de Etos en koop je een verpakking eigen merk verf, in de kleur LICHTGOUDBLOND of EXTRA LICHTGOUDBLOND (de laatste is nog beter!) Toen mijn haar grijs geworden was, is dit de kleur die het weer helemaal geneutraliseert heeft. En van dat goud was daarna nix te zien, het was gewoon heel erg blond (voor een tintje donkerder neem je dus gewoon lichtgoudblond, zonder die extra). Succes gegarandeerd!

10. Bloempjes1313

Bloempjes1313 Actief lid

21 aug 2006
    273
    0
    0
    amsterdam
    Bedankt voor jullie reacties !
    Ik baal echt en heb spijt dat ik t niet gewoon heb gelaten zoals het was...
    Ik ga er maar even een nachtje overslapen en beslis morgen wat ik ga doen, want op dit moment weet ik t even niet meer grrr...;)

11. loopy

loopy Fanatiek lid

23 apr 2007
    3.564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    mijn zus heeft ook een keer een verf-ongelukje gehad. die heeft toen een hoofddoek omgebonden en gauw naar de kapper gefietst. daar kunnen ze heel wat repareren hoor. hopelijk kan dat een dag later ook nog

(ps mijn zus d'r haar leek meer groenig!)

12. brussie

brussie Fanatiek lid

22 nov 2006
    1.927
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Amersfoort
    :) Sorry hoor, maar misschien kun je alvast wennen hoe het is als je écht grijs wordt! Sorry, sorry, sorry, beetje flauw! Nee, geen oplossing voor jouw probleem!

13. Bloempjes1313

Bloempjes1313 Actief lid

21 aug 2006
    273
    0
    0
    amsterdam
    ik probeerde het ook positief in te zien hoor brussie :D

Maar het is gelukkig niet zo licht grijs als de natuurlijke grijze kleur haha :)

14. Anabella

Anabella Fanatiek lid

2 feb 2006
    2.742
    1
    0
    Dat is toch juist in?
    Ik zie bij Kinky kapper altijd jonge meiden met grijs haar buiten staan.

15. Noor

Noor Actief lid

4 jul 2007
    255
    0
    0
    Heb ik inderdaad ook wel eens gehad. Ook van Kinky trouwens. :)

16. Bloempjes1313

Bloempjes1313 Actief lid

21 aug 2006
    273
    0
    0
    amsterdam
    Misschien dat het sommigen leuk staat, maar voor mij is het niet weggelegd hihi ..

17. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Administratief medewerker
    Nederland
    Je hebt waarschijnlijk een as tint gebruikt.. die slaat vaker grijs uit, als je er een goud tint overheen doet (daar zit een klein beetje gloed in) die maakt je haar weer mooi! Moet je alleen wel weer op heel je haar doen! Je kunt m wel in dezelfde kleurtoon doen, dus je wordt niet donkerder alleen maar andere gloed! Succes!

18. mamalieske

mamalieske Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.356
    0
    0
    Als je zelf je haar blondeert moet je het zelf proberen een tint donkerder te verven. In ieder geval niet van blond naar bruin, dan slaan je haren groen of in jouw geval grijs uit. Dat komt omdat het pigment uit je haren is gehaald door al dat verven.

Ik zie maar een oplossing die ook gaat werken en dat is naar de kapper gaan en geen cent besparen.
    Ik zou zeker niet nog n keer zelf proberen te verven, god weet welke kleur je dan krijgt.

19. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Administratief medewerker
    Nederland
    Ja dat is wel zo, maar je haar slaat die kleur uit omdat er dan helemaal geen rood pigment in zit en met een goud tint los je dat op! echt waar.. bij de kapper doen ze hetzelfde hoor.. als je van blond naar donker gaat kun je geen aarde tint nemen, je moet dan iets nemen met een rode ondertoon (geen rood rood hoor maar iets met een goud tint of eigenlijk alles met een gloed!) en dan sla je niet anders uit! succes

20. morgaine

morgaine Bekend lid

22 sep 2006
    894
    0
    0
    Arnhem
    Ik heb nu heel blond haar vooral me punten en ik wil nu mijn eigen kleur terug. dus ik heb middel blond gehaald, is er een kans dat het ook grijs wordt?

Deel Deze Pagina