Ligt eraan of je een as tint hebt gehaald of een goud tint.... hoeft niet, maar ligt ook aan je eigen haarkleur.... kan groen uitslaan maar hoeft niet.
Als je van gebloneerd naar donker wilt moet je eerst een rood tint in je haar doen anders valt het verkeerd uit. Blond haar dat mer verf blond is gemaakt bevat geen pigemt en rood wel dus moet je een roodtint gebruiken wil je het donker maken. Maar zou het ff bij de kapper laten doen en niet zelf. Kans dat je het erger maakt zelf zit er wel in. kapper doseert de juiste verhoudingen met verf en haarverf uit een pakje is gewoon standaard en niet voor elk haar geschikt. Zoals bij geverfd blond haar dus! Even naar de kapper gaan dus! Succes!
ik zou zeggen bel de kapper op, en zeg dat je ivm het bevallen in echte tijdnood zit maar graag wil weten hoe je dit kunt oplossen
Hoi meiden ! ik wilde dus van lichtblond naar donker goud blond.. maar ben dus groen/grijs geworden ! Ik heb inmiddels advies gevraagd en het nog een keer geverfd, dit keer licht honing blond. Het is iets lichter geworden en wel mooi van kleur. Heb nog een aantal plukjes die nog wat grauw zijn.. Heb als tip gekregen er tomatenpuree in te doen Dit schijnt de groene .grijze tint eruit te trekken. Dus dat ga ik morgen even proberen Ik laat jullie wel even weten of het geholpen heeft! Ben in ieder geval meer tevreden dan gister Liefs Maris
Nou bij mij was het eerst echt een saai kleurtje geworden bah ik leek wel 10 jaar ouder, daarna 2x highlights erover heen gedaan. Het ziet er nu redelijk uit.