Haar geverfd, verkeerde kleur

Discussie in 'De lounge' gestart door mamabri, 9 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamabri

mamabri Niet meer actief

Mijn vriendin heeft vanavond mijn haar geverfd: goudblond stond op de verpakking, is ook de kleur die ik van mezelf heb (met wat grijs erdoor, vandaar verf :D) Maar het eindresultaat is uuuuuuhm erg donker uitgepakt zal ik maar zeggen ;) vrij donker bruin.... Zat de verkeerde kleur erin. Maar kan niet terug naar de winkel, want heb hem een maand of 3 geleden al gekocht en heb natuurlijk geen bon meer.

Nu zit ik met mijn haar in de conditioner voor 45 min, want dat heb ik wel eens gelezen, dat dan de ergste kleur eruit gaat, maar is dit zo???? (hoop, hoop) En zo niet, wanneer mag/kan je het weer overkleuren naar blond?

Oh ja, mijn vriendin had de avond van haar leven, die lag helemaal in een deuk......;) ik iets minder :p

2. Pleak

Pleak Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.620
    218
    63
    zuid-holland
    haha :) :D sorry, maar snap dat je vriendin erg veel lol had ;)

Ik heb nog nooit gehoord van conditioner waardoor je kleur er sneller uit gaat alleen. k dacht alleen ooit wel gehoord te hebben van head en shoulders (of een andere anti-roos) waarmee het er sneller uit gaat.. maar of dat ook echt zo is :( bij mij hielp het ooit wel iets.. maar niet zo snel als ij vast graag wilt ;)

ik heb even snel voor je gegoogled
    Haar kleuren mislukt? Zo kan je kleurshampoo verwijderen | Mens en Gezondheid: Beauty

Hoe staat het je? Ik heb wel eens met verf gehad die extreeeeem rood uitgevallen was. ook nog net voor we op vakantie gingen.. haha, zijn erg leuke vakantie kiekjes geworden ;)

Geen idee wanneer je het weer over mag/kan verven

3. Linddaa

Linddaa Lid

2 mrt 2014
    16
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wassen met een anti-roos shampoo verminderd ook de kleuring (bijv. H&S) en als je het direct opnieuw wil kleuren dan herstellen met extra haarmaskers. ;) succes!

4. mamabri

mamabri Niet meer actief

Op zich kan ik er gelukkig ook wel om lachen hoor, we hebben na de ergste schrik wel hard gelachen. Man moest ook erg lachen toen ik binnenstapte net (fijn dat iedereen zo'n lol heeft ;))

Tja, het staat........ anders, niet echt lelijk, maar het is ook zeker mijn kleur niet, ik ben heel licht van huid, dus het maakt hard en ook wat ouder....(en dat was zeker niet de bedoeling, ik ben al bijna 40 :$)

Head en shoulders heb ik trouwens ook in huis, dat mik ik er zo ook wel even door, als ik ga douchen hahaha.

5. mamabri

mamabri Niet meer actief

Maar kan ik dan morgen al weer blond erin doen? En gaat dat goed van behoorlijk donker naar blond terug?

6. Linddaa

Linddaa Lid

2 mrt 2014
    16
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja je kan direct weer oplichten maar dan met een natuurlijke tint dus licht midden of donker blond. Geen goud o.i.d. Want dan ga je rood op rood stapelen en dat is vast ook niet je bedoeling haha Wel balen dat het niet is geworden hoe je wil!

7. mamabri

mamabri Niet meer actief

Whahahaha, rood staat me wel (heb behalve een lichte huid ook groene ogen, dan ben ik net een Ierse) heb dit jaaaaaren geleden gehad en dat vond ik dus wel heel mooi, maar vond het nadeel dat een groot deel van mijn garderobe niet bij dat rode haar stond. Daarom: Nee, geen rood.

Oke, ga morgen kijken voor middenblond, is vriendin morgen weer de pineut :p

Vind het ook geen drama, het is maar haar! Zijn ergere dingen in de wereld.

8. lioness74

lioness74 Niet meer actief

Mamabri, ik zou toch uitkijken hoor om van donker weer naar lichter te gaan!
    Dan zou je volgens mij eerst moeten ontkleuren, anders krijg je zo'n groenige waas over je haar!
    En dat is echt lelijk!

9. lioness74

lioness74 Niet meer actief

Ik heb het namelijk zelf ook gehad. Toen maar naar de kapper gegaan. Ik zou morgen niet klakkeloos weer blond gaan verven.

10. Ntje

Ntje Fanatiek lid

11 nov 2012
    3.720
    90
    48
    Almere
    Mocht je wel een groene waas erover krijgen dan moet je je haar met ketchup wassen, dat haalt het groene eruit.

Wel balen! Heb ik ook wel is gehad maar toen had ik m'n haar wel in vreemdere kleuren gehad dus het viel niet zo op.

Ik hoop dat het snel weer naar je smaakt is!

11. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.155
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Als je nu middenblond erover doet zie je niets. Je moet het dan eerst ontkleuren. In blondkleuringen zit geen waterstofperoxide dus je haar wordt niks lichter.

12. blijzwanger

blijzwanger Fanatiek lid

19 jan 2014
    1.832
    35
    48
    Utrecht
    probeer de colour remover van kuidvat! die voor donker haar werkte bij mij heel goed :) tijdje terug mn haar ontkleurd (dus blond) en daarna van lichtbruin weer naar donker gegaan.. laatst was ik het zat dus probeerde ik die colour remover en toen was mn haar weer aardig blond (zonder te blonderen) :)

13. mamabri

mamabri Niet meer actief

Ik vind ontkleurder echt eng spul :) Ooit eens bij mijn vriendin in haar haar gedaan (een andere vriendin :D) en daarna geverfd. Het had echt ALLE kleuren..... oranje, groen, rood, blond, donker :cool: Zij stond te huilen en ik lach HE-LE-MAAL in een deuk en kon alleen maar uitbrengen dat "het dat weekend toch carnaval was" (erg, ja weet het :)) Maar als ik het nu zo laat zitten (het lijkt nu al iets lichter door de cremespoeling en H&S) en over een paar weken weer gewoon blond verf? kan dat?

14. blijzwanger

blijzwanger Fanatiek lid

19 jan 2014
    1.832
    35
    48
    Utrecht
    haha t is niet eng, zolang je het maar volgens de gebruiksaanwijzing gebruikt.. mijn haar zag er zelfs natuurlijk uit, en voelde nog superzacht!

en nee.. je kan niet blond verven vanaf donker haar ;) helaaschh, dat kan alleen door te blonderen.

15. mamabri

mamabri Niet meer actief

Gewoon bleek erin gooien dus :D;)

Ik zal wel eens kijken naar die ontkleurder van de kv..... Binnenkort komt de kapster weer en dan zal ik wel eens met haar overleggen wat te doen. Ben benieuwd, morgen moet ik werken :):):)

16. blijzwanger

blijzwanger Fanatiek lid

19 jan 2014
    1.832
    35
    48
    Utrecht
    hahah dat kan, als je je haar echt zat bent :p

Is het echt zo donker geworden? Foto?? :p

17. mamabri

mamabri Niet meer actief

Heeeeel donker (voor mijn doen in ieder geval) Ben van goudblond naar heeeeeeel donkerblond (eerder donkerbruin, maar ik zie nog heeeeel ietsiepietsie blond, positief denken mamabri, DENK POSITIEF !!! hahaha)

Enne foto?? Dacht het niet......;) (kan ik niet zelf en ga dit ZEKER niet vragen :D)

Ik weet niet eens of ik morgen wel durf te werken.... Misschien herkennen ze me niet :p mijn vriendin zei dat ze "wist dat ik het was, maar ik leek heeeeeeeel anders".

18. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Nee je kan niet zomaar van donker naar licht
    Als je er iets lichters in doet dan zie je er niks van
    En de kans is er ALTIJD dat het groen word(ervaring mee haha)

Ik zou dus gewoon even langs de kapper gaan ;)

19. Tommo

Tommo Fanatiek lid

3 jul 2013
    1.741
    1
    36
    NULL
    NULL
    Nee van donker naar licht was bij mij geen succes.. Toen ik genoeg had van mijn zwarte haar en weer terug naar blond wilde is dat de eerste keer met ontkleuring en daarna blondspoeling heeeeel erg groen geworden. Had direct de bijnaam Kermit haha.

20. Sanne1985

Sanne1985 Niet meer actief

Volgens mijn kapper ontzettende troep en vooral niet aan te raden als je je haar net geverfd hebt.
    Ik heb mijn haar iig verprutst met dit spul..

Mamabri: gewoon naar een goede kapper gaan, misschien kan die er nog wat aan doen. Middenblond kleuring oid gaat over bruin haar niet werken.

Deel Deze Pagina