haar geverfd....

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Suzanne68, 20 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cilla24

Cilla24 Fanatiek lid

23 sep 2008
    2.810
    0
    0
    verkoopster
    en hoe zit t eigenlijk met blonderen ? verfen doe ik ook gewoon maar wil binnenkort toch wel weer blond voor de zomer... mag ik t gewoon blonderen?

2. Karien

Karien Actief lid

16 sep 2008
    136
    0
    0
    Pedagogisch begeleidster
    Ik verf mijn haar ook gewoon hoor! Mag gewoon. je mag het alleen niet laten ontkleuren dat is te chemisch.. geen zorgen maken dus!

3. Karien

Karien Actief lid

16 sep 2008
    136
    0
    0
    Pedagogisch begeleidster
    blonderen mag dus niet!

Anders had ik het nu al wel weer blond gehad:)

4. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

echt? ik kleur mijn haar altijd asblond, da's 2 tinten lichter dan mijn eigen kleur, mag dat ook niet? of gaat het alleen om ontkleuren?

5. Cilla24

Cilla24 Fanatiek lid

23 sep 2008
    2.810
    0
    0
    verkoopster
    grmbl dan moet ik dus wachten tot juni :( ik wilde zo graag blond bevallen hihihi)

6. mymiracle

ik ook! :cry: :evil:

7. Danielle1982

Danielle1982 Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    Het heeft naar mijn idee ook gewoon te maken met het feit dat de kleur anders uit kan pakken?...
    Ik blondeer mijn uitgroei ook nog steeds?

8. Cilla24

Cilla24 Fanatiek lid

23 sep 2008
    2.810
    0
    0
    verkoopster
    jah dat de kleur anders uit kan pakken is mijn kapster ook achter gekomen haha dat wat chocolade bruin moest worden werd echt knal rood! t arme kind heeft t 4 x moeten verfen (was toen nog niet zo ver dat ik me zwangerschap wereldkundig wilde maken)

9. Rimimi

Rimimi Actief lid

24 okt 2008
    185
    0
    0
    Hallo Cilla24

Je kan het wel lichter maken voor de zomer, maar dan zou ik dat doen met veel high lights of coupe soleil. ( ben zelf kapster)
    Gewoon even met je kapster overleggen.

Succes!

10. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    nog een kapster hier!
    Zoals veel meiden hier al zeggen, kleurtje in je haar doen kan geen kwaad als je zwanger bent. Kan hooguit iets ander effect hebben op de kleur maar dat is minimaal. Ook met een permanent kan het wat anders uitvallen dan je zou willen of gewend bent. Misschien iets slapper. Zoals Rimimi al zei: voor de kapster zelf als zij zwanger is, is het erger omdat je inderdaad de verf lucht in kan ademen en in kapsalon verf je niet maar 1x dus kan het schadelijk zijn voor deze dames.

Wees gerust, gewoon lekker je haar kleuren hoor! Adem alleen niet te veel die lucht in.

11. Suzanne68

Suzanne68 Niet meer actief

Hoi allemaal,

Ik heb ondertussen ook overal en nergens geinfomeerd,maar het kan idd geen kwaad.Ik liep me overigens onnodig druk te maken,want het vruchtje in mijn buik was al weg.............maar dat had dus niks met die haarverf te maken.

Groetjes,
    Suzanne

12. mamavanro

mamavanro Bekend lid

6 apr 2008
    610
    0
    0
    huismam
    Heb ik ook...en als ik mijn hele zwangerschap wacht is mijn haar helemaal grijs als de kleine geboren is...dan voel ik me eerder oma dan mama :) .geen goed plan :)

13. Cherrylein

Cherrylein Fanatiek lid

14 nov 2007
    1.759
    0
    0
    Suzanne, wat een naar nieuws...Sterkte

14. mymiracle

vreselijk Suzanne, heel veel sterkte xx

15. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    veel sterkte meid!

16. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

mijn vk heeft gezegd dat er geen duidelijke onderzoeken zijn of het schadelijk is of niet. Toch zei ze als het niet hoeft zou ik het niet doen. Ik doe het dan ook niet. maar er is niet uitgewezen dat je kindje wat ernstigs oploopt, hou het dus gewoon bij deze ene keer.

sorry meid las net dat je een miskraam hebt gehad. Ik wil je heel veel sterkte wensen met dit verlies.

17. mamavanro

mamavanro Bekend lid

6 apr 2008
    610
    0
    0
    huismam
    sorry ik las ook net pas dat het niet goed gegaan was...bah niet leuk!
    Sterkte!

18. main

main Actief lid

16 sep 2008
    116
    0
    0
    noord-limburg
    Hallo een kapster in da house,hahha. Nee hoor dames kan echt geen kwaad, alleen de kwaliteit van de haren kan minder worden door de hormonen, dus geen permanent in ieder geval, een kleurtje kan geen kwaad zolang je maar niet laat uitblonderen met 12%, en dat gebeurt alleen bij grote kleurveranderingen. En als tip zou ik altijd alleen de uitgroei doen omdat de haren nu meer te lijden hebben! Succes allemaal met het uitzoeken van een kleurtje (oh en k zou niet teveel met roodtinten pakken wordt dan snel oranje :D )
    Gewoon een beetje natuurlijk houden dan hoef je niet te vaak bij te kleuren

Deel Deze Pagina