geen afscheiding? ! of andere symptomen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door CSI, 6 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. CSI

CSI Bekend lid

7 jun 2014
    558
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal,

Beetje vreemde vraag maar k ben nu ruim 5 weken zwanger en heb nog helemaal geen enkele afscheiding (of wat voor ander symptoom dan ook) en lees overal dat je juist meer zou moeten hebben nu, hebben er meer dit gehad en is het toch goed gekomen?

Thnx

2. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Meer afscheiding komt nu pas een beetje.

En misselijkheid startte hier beide keren in week 6.
    Maar misschien ben je een van de 'lucky few' die er fluitend doorheen komen ;)

3. Anouk89

Anouk89 Actief lid

15 jun 2014
    172
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ CSI: Ik heb de hele zwangerschap lang geen symptomen gehad.
    Ja nu een dikke buik maar dat is het enige.
    Heeft mij ook onzeker gemaakt maar ga er gewoon vanuit dat het goed zit!

4. MinnieJ

MinnieJ Niet meer actief

Na 3 zwangerschappen weet ik nu zeker, symptomen zeggen echt heeeeeeeeeeeeeeeelemaal niks! Echt niet druk om maken niet op vastpinnen. JE gaat er vanuit allerlei symptomen te hebben, echt, geen zorgen! Ik had helemala geen symptomen, alle 3 de keren, de 2e en 3e x een klein beetje misselijk paar weken, maar dit kwam ook pas na 6/7 weken. Bij de eerste had ik GEEN symptoom, ja ik was ongerust en huilde veel omdat ik dacht dat het mis zat, dat was mijn symtoom :)

5. Bjanc

Bjanc Fanatiek lid

8 jun 2011
    3.405
    1
    0
    Genieten van het leven in afwachting op de komst v
    Limburg
    Je moet geen symptomen hebben hoor km zwanger te zijn. ...

6. CSI

CSI Bekend lid

7 jun 2014
    558
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor jullie reacties, tijdens mijn vorige zwangerschap juist heel veel symptomen daarom ook zo ongerust denk ik.. Maar jullie geven mij weer hoop! Thnx!

7. newbornstar

newbornstar Bekend lid

18 jan 2013
    718
    31
    28
    rotterdam
    Snap je helemaal nu bijna 9 weken zwanger het is dat ik genoeg positieve testen had anders zou ik ook denken dat ik niet zwanger zou zijn heb ook helemaal nergens last van haha

8. mamavanpoppetje

mamavanpoppetje Bekend lid

15 jun 2012
    528
    1
    18
    Zaanstad
    Bij mij kwam de vermoeidheid en misselijk zijn pas met 7.5 weken. En afscheiding heb ik nu pas eigenlijk.

9. ShallY

ShallY Fanatiek lid

14 sep 2013
    3.870
    736
    113
    Ik ben nu 11 weken en afscheiding is bij mij nog steeds minimaal. Ook de kwaaltjes heb ik niet veel gehad. Maar de beeb doet het goed dus ook met geen of weinig kwaaltjes gaat het goed.

10. Natasjee

Natasjee Fanatiek lid

13 dec 2013
    3.357
    678
    113
    Vrouw
    Haarlem
    Ik heb ook amper tot geen symptomen gehad.. Symptomen zeggen echt niks hoor!

11. Itisuptome

Itisuptome Actief lid

12 dec 2014
    304
    0
    0
    Ik heb ook niet opvallend veel afscheiding, ben alleen overdreven zweterig :(:)

Deel Deze Pagina