Hoi allemaal, Beetje vreemde vraag maar k ben nu ruim 5 weken zwanger en heb nog helemaal geen enkele afscheiding (of wat voor ander symptoom dan ook) en lees overal dat je juist meer zou moeten hebben nu, hebben er meer dit gehad en is het toch goed gekomen? Thnx
Meer afscheiding komt nu pas een beetje. En misselijkheid startte hier beide keren in week 6. Maar misschien ben je een van de 'lucky few' die er fluitend doorheen komen
@ CSI: Ik heb de hele zwangerschap lang geen symptomen gehad. Ja nu een dikke buik maar dat is het enige. Heeft mij ook onzeker gemaakt maar ga er gewoon vanuit dat het goed zit!
Na 3 zwangerschappen weet ik nu zeker, symptomen zeggen echt heeeeeeeeeeeeeeeelemaal niks! Echt niet druk om maken niet op vastpinnen. JE gaat er vanuit allerlei symptomen te hebben, echt, geen zorgen! Ik had helemala geen symptomen, alle 3 de keren, de 2e en 3e x een klein beetje misselijk paar weken, maar dit kwam ook pas na 6/7 weken. Bij de eerste had ik GEEN symptoom, ja ik was ongerust en huilde veel omdat ik dacht dat het mis zat, dat was mijn symtoom
Bedankt voor jullie reacties, tijdens mijn vorige zwangerschap juist heel veel symptomen daarom ook zo ongerust denk ik.. Maar jullie geven mij weer hoop! Thnx!
Snap je helemaal nu bijna 9 weken zwanger het is dat ik genoeg positieve testen had anders zou ik ook denken dat ik niet zwanger zou zijn heb ook helemaal nergens last van haha
Bij mij kwam de vermoeidheid en misselijk zijn pas met 7.5 weken. En afscheiding heb ik nu pas eigenlijk.
Ik ben nu 11 weken en afscheiding is bij mij nog steeds minimaal. Ook de kwaaltjes heb ik niet veel gehad. Maar de beeb doet het goed dus ook met geen of weinig kwaaltjes gaat het goed.