Hey meiden, Ik heb best last van mijn buik, dat ik soms nie eens kan staan. 'S nachts slaap ik slecht omdat ik me geen houding kan geven en zelfs de dekens niet op mn buik kan velen! Heeft iemand hier ervaring mee? Kom er niet vanaf.
Dat moet je niet hier vragen maar aan de ha. Hoe kunnen wij nou zien wat er bij jou aan de hand is? Je klachten zijn erg algemeen het kan van alles zijn.
Huisarts urine naar laten kijken! Had het ook, bleek nierbekkenontsteking! Heb nu veel pijn voordat ik ongesteld moet worden. Huisarts zegt komt van je ribben. Hij is nie wijzer
Nou nou nou, rustig maar. Ben al verschillende keren bij de ha geweest die zegt elke x iets anders en kom er nie vanaf, word alleen maar erger.
Ik heb jaren geleden n x nierbekontsteking gehad, leek net of iemand met een scherp mes in mn zij stond te douwen!! Was echt n hel, nu heb ik da gevoel gelukkig niet! Whahaha je ribben
Als je huisarts je van het kastje naar de muur stuurt vraag je toch een second opinion aan bij een andere HA. Ik vind eigenlijk ook dat je hier niet moet gaan zoeken wat je hebt. Denk niet dat iets zinnigs kunnen zeggen er over. Hoop dat dat in NL ook kan (woon in het buitenland) en dat je snel weet waar je last van hebt. En anders aan je eigen huisarts een door verwijzing vragen voor een echo? En nog een andere tip schrijf eens een maand op wanneer je buikpijn hebt en wat je gegeten hebt misschien heeft dat verband met elkaar?
Zou ook kunnen, weet t zelf nie meer vooral omdat de huisarts elke x iets anders zegt. Mn buik veel inwendig heel preus aan, alsof die in mekaar gestampt is zon gevoel! Dan bel ik dalijk naar t zkh en leg mn verhaal uit, miss mag ik eerder komen. Kan het zo zijn dat pijn vd baarmoeder door je rug trekt?