Haar kleuren tijdens zwangerschap

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door -, 10 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Ik heb volgende week een afspraak bij de kapper om mijn haar te kleuren (niet verven) (het product is Elume). Mag dit als je zwanger bent. Mijn moeder dacht namelijk van niet. Ik hoop het wel, anders ben ik niet moeders mooiste de komende 7 maanden ;)

Mariska

2. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Ik heb gewoon geverfd (en nog steeds). volgens mij mag er geen lood in de verf zitten, maar dat is met de verf op vandaag toch al niet meer. Is Elume geen verf? Bespreek het anders voor de zekerheid eerst even met de kapper!!

3. Mamavyas

Mamavyas Fanatiek lid

22 mrt 2006
    2.691
    0
    36
    utrecht
    Ik verf me haar ook, anders ziet het er echt niet uit. Ik geef altijd aan dat ik zwanger ben en dan houden ze rekening.

4. Suusje03

Suusje03 Actief lid

11 feb 2006
    362
    0
    0
    Full time mamma
    Zaanstad
    Kan geen kwaad hoor om je haar te verven. Vroeger was het anders omdat er toen nog veel meer schadelijke stoffen in de verf zaten. Ik ben laatst nog geweest en heb het laten ontkleuren enzo en daarna weer een gezellig kleurtje erin laten smeren en de kapster zei dat dat geen kwaad kon, (ze is zelf zwanger van haar derde kindje) Dus ik zou zeggen, ga lekker heen en laat je ff lekker verwennen! Dan voel je je meteen weer een stuk lekkerder als je kapsel weer leuk zit!
    Succes.

Groetjes Suus

5. Mamainspe

Mamainspe Bekend lid

1 mei 2006
    663
    0
    0
    Hoi hoi,
    Ik ben zelf kapster, een eigen ambulant, dus ik kom bij de mensen thuis en ik heb geen personeel.
    En ik ben zwanger, en ik doe ook gewoon alles bij iedereen en natuurlijk mijn eigen haar kleur ik ook gewoon.
    Er zijn veel kapsters die zelf ook een gezond kindje hebben gekregen.
    groetjes dieneke

6. Nadje

Nadje Actief lid

7 okt 2005
    335
    0
    0
    Ik heb het ook aan verschillende kappers gevraagd, het gemiddelde antwoord was; dat als ik de verf niet op at, het geen kwaad kan voor de baby :) Verf dus gewoon mijn haar!

7. Niet meer actief

Bedankt meiden! Hoef ik me tenminste geen zorgen te maken! :D

8. Suusje03

Suusje03 Actief lid

11 feb 2006
    362
    0
    0
    Full time mamma
    Zaanstad
    Zo is het! Veel plezier volgende week Mariska!

9. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    ik had gehoord dat de ammoniak niet goed was.
    maar ik kleur mijn haar ook, anders zit ik met een uitgroei. laatste keer was voordat ik wist dat ik zwanger was, dus zo vaak kleur ik ook niet. maar dat komt omdat ik lokken gekleurd heb

10. MamaDenise

MamaDenise Fanatiek lid

21 jan 2006
    3.478
    1
    0
    Oosterhout(nb)
    Vroeger zat er iets in haarverfdat schadelijk kon zijn voor de baby maar dat mogen ze er tegenwoordig niet meer indoen en nu mag je wel je haar verven in je zwangerschap.
    Niet te vaak natuurlijk maar het kan wel

11. Niet meer actief

nou ik ben ook kapster en opzich ken het geen kwaad maar er zit ammoniak in verf en daar mot je wel een beetje voor uit kijken maar voor de rest ken je gewoon je haar verven hoor!!!
    als je het maar niet iedere week doet...

xxx

12. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Ik verf mijn haar al de hele zwangerschap om de 3-4 weken, gewoon net als eerst. Mijn schoonzusje is kapster en volgens haar kan het inderdaad op vandaag geen kwaad meer.

13. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.554
    0
    0
    Mijn kapster zei dat het absoluut geen kwaad kon en mijn VK zei weer dat je er erg voorzichtig mee moet zijn. Ik heb het zekere voor het onzekere genomen en mijn haar laten kleuren met een spoeling in plaats van verf. Dat kan in ieder geval zeker geen kwaad !

Groetjes,
    Nikki F

Deel Deze Pagina