Hallo allemaal. Ik heb een vraagje, en misschien is hier iemand die daar antwoord op kan geven. Ik ben nu bijna 15 weken zwanger, en als het mooie weer eraan komt, kleur ik mn haar altijd wat lichter (blonde haarlights). Nou is mijn vraag: is dit schadelijk voor mijn kleintje dat in mn buik zit? Zelf heb ik het idee dat dit geen kwaad kan, maar misschien toch wel even handig om na tevragen. Moet over 2 weken weer voor controle naar mn VK, dus dan kan ik het ook nog vragen. Groetjes Patricia.
Je kunt je haar gewoon kleuren hoor...anders zou ik na 9 maanden goed grijs zijn, als ik niet kleuren mocht...hihi
hoi patricia, het kleuren van je haar is niet schadelijk voor je kleintje, wel kan het zijn dat de kleur minder goed pakt, dus dat het minder licht word als je zou willen en in mijn geval word mijn haar zelfs groen als ik het kleur tijdens mijn zwangerschap :S maar daar schijn ik bijzonder in te zijn, dus ik zou zeggen laat die highlights maar lekker zetten
hey meid, ik laat dat ook doen, is geen probleem hoor voor de baby! en soms gebruiken ze dan minder agressieve kleuringen bij zwangerschap! hoewel het geen kwaad kan beperk ik het toch! zaterdag moet ik ook terug om te kleuren, ik zal in gans mijn zwangerschap maar 3x mijn haar gekleurd hebben.
Ligt er geloof ik aan of je een wondje hebt en het in je bloedbaan kan komen. Zoiets heb ik ooit gehoord
Heb vandaag mijn haar geverfd bij de kapper, vind het heel mooi geworden. Heb het tijdens mijn vorige zwangerschap nog nagevraagd en daar zeiden ze toen al dat het geen probleem was. Enne, anders ben ik helaas ook al hartstikke grijs aan het einde en dat is natuurlijk ook geen gezicht op je 25e..
ik heb het in het begin een keer gekleurd en wil het vlak voor de bevalling nog een keer kleuren (met een week of 35 a 36) zodat ik in ieder geval verzorgd de kraamtijd inga ik heb nu een uitgroei van hier tot Duitsland nog even volhouden
Hier ook gewoon geverfde haren tijdens de zwangerschap hoor! Kan helemaal geen kwaad zoals de anderen hier zeggen. Vorige week nog laten verven, kan ik mooi verzorgd het kraambed in!
ja precies. Ik blondeer niet maar heb een mooie spoeling. Geeft me wat meer zekerheid dat er echt niets schadelijks kan zijn. ze vertelde mij dat alleen de kleuring anders kan uitpakken...ach t is iets donkerder. Maarja gaat er vanzelf weer uit.