Hallo, Ik had een vraagje.. Heb per ongeluk de tiramisu van de albert heijn (huismerk, excelente) gegeten. Ongeveer 250 gr. heb ik op. Nu zat ik, nadat ik het op had, te denken wat er eigenlijk in tiramisu zit.. Maar wat ik mij afvroeg is hoe het zit met de eieren..lees namelijk op sommige websites dat het wel mag en andere niet.. Ik ga het natuurlijk niet meer eten, maar toch maak ik me nu een beetje zorgen! Ik hoor graag van u! Groetjes en alvast bedankt! ps; ik ben vier en een halve maand zwanger!
Hoi Snoetje86, de rauwe eieren zou inderdaad een twijfel kunnen geven ivm de legionellabacterie. Maar je zit op zich in een goede termijn en als je er verder niet ziek van bent geworden, zou ik me niet teveel zorgen maken en volgende keer inderdaad een andere toetje nemen. Als je je zorgen maakt, kun je altijd even de vk bellen om het hartje te komen luisteren, maar ik zou proberen me er niet te druk over te maken, je kindje kan al heel wat hebben nu. Groetjes Brigitte
Hi Brigitte, Bedankt voor je antwoord! Ik voel me absoluut niet ziek, maar ik bel inderdaad toch maar voor de zekerheid even mijn verloskundige straks! Bedankt en groetjes!