Hallo, Vraagje, ik maak altijd highlights in mijn haar. Kan ik hier gewoon mee doorgaan nu ik zwanger ben? Heb het nu net in mijn haar gedaan maar ik begin een beetje te twijfelen.....helup!!!!
Hoihoi! Dat mag gewoon hoor! Ik heb mijn haar ook altijd geverfd tijdens de zwangerschap, geen probleem! Het kan wel zo zijn dat door de hormonen de kleur anders uitpakt dan je gewend bent, dus ik hoop voor je dat dat niet het geval is . Liefs en nog gefeliciteerd met je zwangerschap!
oh, bedankt! Zat al te denken om het direct te gaan uitspoelen! Nu maar hopen dat het goed uitpakt! Liefs
gewoon doen, ik heb het ook al eens aan mijn zus gevraagd ( die is kapster ) en het enige wat kan gebeuren is dat de kleur er weer sneller uitgaat. Hopelijk word het mooi
zou het ook gewoon doen, hou der gewoon rekening mee dat de kans er in zit dat de kleur iets anders gaat kunnen uitvallen dan je gewoon bent. Dit ivm hormonen.
Ik laat zelf om de zoveel tijd blonde plukjes in mijn haar zetten,en daar gebruiken ze echt blondeerspul voor. Volgens de kapper en de verloskundige kan het geen kwaad.
idd kan geen kwaad. ben zelf kapster maar ga maar na dat ik nu 9 maanden niet zou mogen kleuren, huhdacht t van niet haha aleen kleur kan idd anders pakken maar is zelden en permanent heb je wel kans op dat t minder pakt of niet. veel plezier ervan en verf ze
Nou, ik heb mijn haar gekeurd en het is gelukkig dezelfde kleur geworden als normaal gesproken! Gelukkig maar... Thanks voor de reacties!
Mijn vk gaf aan dat het wel mag, alleen het liefst na de 12 weken, aangezien het niet echt bekend was of het kwaad kon. Dus ik wacht nog even 2,5 week. Loop nu toch al een aantal weken lichtelijk voor aap (uitgroei, valt niet heel erg op), dan kan die 2,5 week er ook nog wel bij.