Hallo allemaal, het onderwerp zegt het al.. Ik ging net plassen en met vegen zat er "roze" op mijn wc papiertje... Maar het is niet in combnatie met slijm! Ik ben toevallig vanmorgen naar de vk geweest en de kleine is helemaal ingedaald, startklaar ligt ie! Maar ik het het idee dat dit eerder vanuit mijn blaas komt? Wat moet ik doen, ik kan niet meer bellen, alleen naar de spoedlijn, maar ik weet niet waar ik goed aan doe ! HELLUPP........ -xxx-
Beetje roze is niet erg. Maar als je je echt druk maakt, bel dan gewoon de spoedlijn. Ze kunnen je dan vast gerust stellen.
Meestal hoor je slijm met bloed ofzo, maar dit was echt vloeibaar ! Miss. Blaasontsteking ? Is dat wel goed zo aan het eind van m'n zwangerschao Ik heb net gebeld, als het goed is word ik zo terug gebeld ! -XXX-
Ben net naar de huisarts geweest met mijn plasje, geen blaasontsteking, maar wel bloeddeeltjes gevonden in mijn urine, dit kan zijn dat het uit "de vagina" komt, zoals ze zei... Er waren geen "Kweek-potjes" meer, dus nu moet ik zowiezo maandag langs komen met nieuwe urine.. En dan zet ze het op kweek, ben aan het wachten op het telefoontje van de vk.. Ben benieuwd wat ze zegt! -x-x-x-
Nou.. ben na een uur eindelijk terug gebeld.. En wat heb ik eraan NIETS, oh ja, laat het maar op kweek zetten, en allemaal dubbele vragen stellen.. :S Vind het niet echt slimme mensen... Ik snap nu niet waarom ik haar terug moest bellen, maar goed, ik ben benieuwd, het zal vast niks wezen ! Ik houd het in de gaten... -xxx-
Hallo allemaal, vandaag weer met mijn plasje langsgeweest, er zaten witte bloedcellen in en een spoortje eiwitten ! Maar mijn bloeddruk was goed.. Dus ze maken zich niet al te veel zorgen, maar weet nou niet echt wat die witte bloedcellen inhouden zeg maar ! Vrijdag naar de vk. dus ik moest het zowiezo even doorgeven ! Ben benieuwd.. ! -x-x-x-
witte bloedcellen in urine wil zeggen dat er kans is dat er een infectie/bacterie ergens is maar het gebeurt heel vaak bij zwangere vrouwen dat er witte bloedcellen in de urine aangetroffen worden terwijl er niks aan de hand is, dus ik zou mezelf niet ongerust maken, als de dokter zegt dat er niks aan de hand is.