Dit. Maar vanwege de tijd zou ik haar niet thuis houden.. de hele klas gaat, en één keertje laat naar bed moet kunnen, toch? Als ze het dan gewoon de dagen erna wat rustiger aan doet.
Als je zeker weet dat ze niet alleen rond gaan / kunnen / mogen lopen zou ik haar wel laten gaan. Over een paar maanden is het véél eerder donker, dan kun je haar ook niet naar een feestje tot 18:30 uur laten gaan als het daar om gaat.
ik zou haar laten gaan. een keertje wat later naar bed kan geen kwaad. het is toch weekend. en de hele klas gaat, dan is het toch sneu voor haar als zij niet mag omdat jij het te laat vind en misschien bang bent voor dit of voor dat. soms moet je gewoon ergens ja op zeggen als je het zelf eigenlijk helemaal niet ziet zitten oid.. gewoon omdat het wel leuk is voor je kind
Ja joh, tuurlijk zouden mijn kinderen mogen gaan! Dit heet loslaten! Vertrouwen hebben in de ouders, die hun best doen om een superfeestje te organiseren! Is toch gaaf, een keer lekker lang opblijven buiten in het donker! En ze krijgen niets van een keertje last naar bed! Gebeurd toch ook wel eens op vakantie of met een verjaardag?
de hele klas uitnodigen vind ik niks. is ook nog eens zo laat. ik zou zoontje niet mee laten gaan. een keertje 'niet mee doen' kan mijn zoontje ook aan.
O jawel hoor ik zou mijn dochter wel laten gaan. Inderdaad wel graag met begeleiding in het donker maar ik ga ervan uit dat de ouders daar zorg voor dragen. Ik zou mijn dochter zo'n feestje niet ontzeggen, de hele klas is uitgenodigd en dat is toch geweldig als dat een keer zo kan, als je haar niet laat gaan kan ze hier niet van meegenieten of over meepraten en heeft ze iets gemist en hoort ze toch even niet bij de rest. Dat is jammer.
Ik zou haar wel laten gaan. Mijn jongste is iets jonger maar gaat doordeweeks rond 20:30 naar bed . Ik neem aan dat er begeleiding bij is? Dat zou ik wel willen, alhoewel het wel veilig is neem ik aan en in groepjes. En hoe laat wordt het donker, pas na 20:30 toch?
Ik zou haar wel laten gaan denk ik, maar ik zou er wel moeite mee hebben. Voor mijn dochtertje is 1 keer zo laat naar bed, namelijk wel een probleem. Ze heeft daar het hele weekend last van en dat zou betekenen dat we dan niks meer zouden kunnen ondernemen. Zij moet er altijd om 19.00 uur in liggen en anders merken we dat gelijk de volgende dag. De oudste kan gerust een week om 22.00 uur naar bed en nog niks aan de hand, maar kinderen verschillen. Om het donker zou ik mij niet druk maken, tenminste ik neem aan dat de ouders van het kindje daar ook bij stil staan.
Natuurlijk moet ze gaan! Je wil je kind toch geen feestje ontzeggen? Ik neem aan dat de ouders verantwoordelijk genoeg zijn en van een keer laat naar bed (voor haar doen) zal ze niks overhouden. Hoe leuk is dat voor een kind!
Jouw dochter is al bijna 7 (dat is toch weer anders dan net 6). Dat het een keer later is maakt toch niet uit (doen sommigen hier wel heel moeilijk over). Ze gaan toch wel eens vaker wat later naar bed met een feestje, verjaardag of feestdagen ? En de volgende dag is het weekend. Wat ik misschien wel even zou navragen is, wat de bedoeling precies is. Als die ouders een eigen camping hebben blijven ze (neem ik aan) op het afgesloten terrein. Gaan ze in groepjes? en hoe is het toezicht (alleen de ouders, of meerdere volwassenen etc). Je kind overal maar weghouden omdat het mogelijk eng of gevaarlijk zou kunnen zijn vind ik ook geen goed voorbeeld. Daarbij valt ze op deze manier buiten de rest van de groep (dat de hele klas komt zou voor mij ook wel van belang zijn). Vraag eens aan andere bevriende ouders van klasgenoten hoe zij erover denken.
Ik zou haar wel laten gaan. Inderdaad wel laat, maar ze hoeft niet naar school de volgende dag. Ik ga er vanuit dat er begeleiding is en anders zou ik dat nog even aan de ouders navragen.
de tijd zou hier voor 1 keer ook niet uitmaken. Wel zou ik willen weten hoe of wat. Mijn ervaring is dat mensen die zo wonen en hun kinderen gewend zijn om zelf wat rond te struinen maar niet in de gaten hebben dat andere kinderen dat niet gewend zijn.
Van ons zou het mogen. Ja, het is laat, maar dat vind ik voor een keer niet erg. Leuk juist, zo'n feestje met de hele klas. Mocht je twijfelen over de activiteit/begeleiding, dan zou ik dat zeker even navragen.
Ja hoor, geen probleem. Dochter is even oud en zit ook in groep 4 Leuk dat de hele klas mag komen en dat ze zoiets gaan doen op de camping. De ouders zullen het vast goed regelen Van een keer laat naar bed krijgen ze niets en ook niet van een keertje in het donker buiten zijn (sommige reacties....)
Ik zou haar wel laten gaan. Het is op een camping zeg je, dus eigen terrein en niet in een of ander eng openbaar donker bos. En ze zijn met de hele klas, dus bepaald niet alleen. Tja, het is laat afgelopen, maar dat is juist onderdeel van de lol. De rest van het weekend op tijd naar bed en zaterdagochtend lekker uitslapen en dan overleeft ze het heus wel.
Ik vermoed dat deze camping in of aan het bos ligt. Zou wel even vragen wat dat Pokemons zoeken exact inhoudt. De klas wordt vast in groepjes verdeeld en die groepjes moeten vast apart van elkaar in het bos Pokemons gaan zoeken. Maar wordt elk groepje dan wel begeleid door een volwassene? Of moeten de groepjes het zonder begeleiding zelf doen? DAT zou ik wel willen weten! Als je weet hoe het allemaal exact in elkaar steekt, kun je een beslissing nemen wat voor je kind en jullie het beste aanvoelt.
ze zal als ze niet blijft zitten, altijd een van de jongste van de klas blijven, daar zul je als ouder mee moeten leren omgaan. Je kunt niet altijd zeggen dat ze dingen nog niet mag omdat ze nog te jong is, dan is ze straks een outsider in de klas, dat lijkt me ook niet wenselijk. Anyway, in dit geval denk ik dat ik de ouders van het jongetje even zou bellen, en vragen wat precies de bedoeling is. wat en waar ze gaan zoeken en hoe ze erop gaan toezien dat de kindjes niet verdwalen ofzo. Dan kun je direct aangeven dat je dochter nog wat kleiner is en dat dit misschien allemaal nog even wennen is voor jouw en je dochter, en dat als ze het niet naar haar zin heeft of te moe is ze je kunnen bellen en dat jij haar dan ophaalt. zoiets. Ik zou haar dan wel laten gaan.