Ik zou misschien wel even opkijken van het tijdstip, maar zeker weten dat mijn dochter mocht gaan, al helemaal als de hele klas uitgenodigd is! Ik denk dat ze het superleuk zou vinden, zo in het donker . Ik heb over algemeen wel vertrouwen in andere ouders dat ze hebben nagedacht over begeleiding, veiligheid e.d. En idd, bij twijfel bel je gewoon ouders even op om duidelijker te krijgen wat er precies gaat gebeuren en alvast af te spreken dat je haar eventueel kunt halen als het nodig zou blijken. Ik heb al regelmatig even gebeld met ouders m.b.t. feestjes, andersom heb ik ook wel eens vragen van ander ouders gehad. Ze is misschien dan 6 jaar, ze zal ook niet voor niets in groep 4 zitten en aansluiting hebben bij die 7 en 8-jarigen?
Begrijp je, ik zou ook twijfelen. Maar hoe zit het dan met de begeleiding, is daar al iets meer over verteld. Want een hele klas kinderen rond de 7/8 jaar begeleiden moet je wel een paar volwassenen voor hebben, zeker wanneer het donker is en nog eens in de buitenlucht.
Sorry, ik was een paar dagen offline:x Update: Ik heb van de week 2 ouders gesproken over mijn twijfels, zij hebben mij gerust gesteld.....maar vanmorgen wilde mijn dochter ineens niet; het is donker en koud en eng. Toen ik haar vanmiddag bij een vriendinnetje ophaalde die ook gaat wilde ze ineens wel weer Ze had met het vriendinnetje afgesproken lekker samen te blijven. Dus op dit moment is mijn dochter op het feest.
Ik zou ze laten gaan. Van een keer laat naar bed gaan worden ze echt niet verpest ofzo. Tenzij je zaterdag vroeg weg moet anders zie ik geen bezwaar. Juist een erg leuke ervaring voor de kleine. Wat fijn dat ze het zo leuk heeft gehad Mijn zoon van net 7 en heeft diabetes. Ondanks dat al 2x een kinderfeestje gehad dit jaar. onder andere vandaag naar duinoord waarbij ik de ouders na wat uitleg maar moet vertrouwen. Vind het dood eng, sta gereed om op en neer te rijden maar kwam toch weer half 7 heel thuis. Glucose waarde iets verhoogd maar is super gegaan. Zit nog niet op je gemak maar wil hem dat niet ontnemen.