Mijn haar is momenteel heel kort. Zo'n 4 a 5 cm lang. Maar ik heb besloten weer lang te willen laten groeien. Wie heeft voor mij tips? Zowel voor de voeding, verzorging als styling van het haar in de tussenperiode. De vorige keer dat ik dit deed deed ik 1x per week savonds Dax Hair Grow ofzo in mijn haar en waste dat sochtends weer uit. Toen had ik niet 1 keer dode punten. Maar daar zit amandelolie in, waar ik inmiddels allergisch voor ben. En ik weet zo echt niet wat vergelijkbaar werkt ofzo.
Geduld! Meer kun je niet doen! Af en toe knippen maar niet te vaak gewoon normaal wassen normale shampoo gebruiken met spoeling! En veel heel veel geduld vorige week een stuk van mijn haar laten knippen en in laagjes was erg lang geworden nu nog maar ik heb dik en heel veel haar maar geduld moet je zeker hebben met lang haar. Ik doe echt NIKS aan mijn haar. Ik heb pure mazzel met makkelijk en mooi haar.
Ik zal waarschijnlijk toch zo nu en dan naar de kapper moeten. Ik heb ook heel erg dik en heel veel haar. Vrijdagavond ga ik even en laat ik vooral de nek een beetje fatsoeneren, die maandag erna een bruiloft. Maar lengte mag er niet meer af van mij. Ik weet dat het helaas een lange zit gaat worden voor het weer fatsoenlijk is haha.
Geduld en wel de dodepuntjes blijven knippen. Ik had ook heel kort haar en toen weer laten groeien tot mijn schouders. Afgelopen dinsdag er weer helemaal afgeknipt een Bob.😊
Idd een vervelende klus en geduld is het enige... Ik had ook heel kort haar. Ook cm of zes en kan nu weer een klein staartje. Zo blij mee....ik knip het voorlopig ook niet. Pas in het najaar weer wat puntjes eraf.
Ik ga het ook weer laten groeien maar heb het al vaker gedaan. Mijn haar wil nog weleens varieren in lengte. Maar vanmiddag besloten dat ik een bob wil. Dus ik moet het even uitzingen mijn haar is nu zo'n 6cm boven op dus heb nog wel ff te gaan.
Ja hier ook nog een lange weg te gaan. Ik wil het dan wel minimaal onder de schouders hebben. Heb behoorlijk slag in mijn haar en korter wordt al snel heel breed.
Wat heb je in de tussentijd gedaan qua styling? Ik zit van ellende al te kijken naar haarbanden haha.
Heel eerlijk..... Voor lul lopen... Ben nog een keer naar de kapper geweest voor enig model erin te knoppen. En ja effe die rotlengte moet je gewoon een tijdje doorheen. Haarbanden en frutsels staan me niet. Ik deed er nog wel een leuk kleurtje in. Leek het nog wat... Maar verder echt tijdje voor schut
Pokon. Drie keer daags inmasseren. Verder inderdaad zoals al eerder gezegd voor lul lopen. Oh en leuke petjes kopen, Of zoals ik: ergens in de rimboe gaan wonen waar geen mens het opvalt of je al dan niet voor lul loopt...
Ik laat mijn haar groeien en ben al een jaar niet maar de kapper geweest. Ik geloof niet zo in dode puntjes. Ik gebruik cremespoeling en antiklit spray, borstel het voor ik ga douchen. Heb opeens mooi glanzend, vol haar met een slag erin. Toen het kort was leek het altijd dun en futloos...