Baby laten tijgeren in huis waar zwerfkatten komen?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Lichtroze, 29 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lichtroze

Lichtroze Bekend lid

22 apr 2014
    568
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi,

Dit is misschien een hele rare vraag, maar ik vroeg me af wat jullie hier van zouden denken.

We gaan binnenkort op visite bij familie. Daar in huis komen zo'n tien katten, grotendeels zwerfkatten die daar een hapje komen eten. Als we daar zijn kunnen we geen tassen of spullen onbewaakt achter laten, omdat de katten daarop kunnen plassen om het hun eigen te maken. Nu zit dl in de fase dat ze het hele huis doortijgert en alles in de mond stopt (of aan likt, denk aan de tafel etc). Ik durf haar daar eigenlijk niet goed te laten tijgeren, maar om haar nu 2 uur op schoot te houden is vrij kansloos. Dl is nogal een stuiterbal en actieve baby ;). Stel ik me aan of kunnen we het bezoekje beter een andere keer doen?

2. Sjalou

Sjalou Niet meer actief

Ligt eraan, komen de katten ook in de woonkamer of ruimte waar jullie gaan zitten??
    Zo ja zou ik of zonder mijn meisje gaan of niet.
    Wij hebben zelf 3 katten hoor daar niet van, maar die komen niet overal op (tafels, aanrecht enz is een echte no go!) en zijn zindelijk, maar als ze overal plassen en op en aan komen zou ik bang zijn dat ze het binnenkrijgt.

3. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.187
    16.521
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Ik zou er zelf geeneens heen willen gaan.
    Gatver op je tas piesen en al die beesten om je heen.Ben al geen poezenmens maar op deze manier zou ik er al helemaal klaar mee wezen.
    Ik zou er geeneens heen gaan zonder kind dus laat staan met kind.

4. Vlinder1985

Vlinder1985 Bekend lid

10 sep 2012
    802
    4
    18
    Utrecht
    De ammoniak lucht komt me al digitaal tegemoet :p.

Maar nee, ik zou mijn dochter daar niet laten rondkruipen, kan je niet zonder dochter gaan?

5. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

27 mrt 2012
    6.134
    1
    0
    K zou niet gaan :)

6. Lichtroze

Lichtroze Bekend lid

22 apr 2014
    568
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha ja inderdaad!

De katten komen daar overal in huis, ik ben er zelf nogal vies van (niet zozeer van katten, maar wel van de manier waarop daar de katten worden gehouden).

Die familieleden zouden graag onze dochter zien, en de man des huizes daar durft niet te reizen wegens angsten. Maar mij zit het niet lekker, al zag mijn man het probleem niet. Daarom vroeg ik me af of ik me misschien aanstelde. Maar dan gaan we toch even kijken hoe we het anders kunnen regelen, zodat zij onze dochter kunnen zien en onze dochter niet door de kattenpies hoeft te tijgeren ;).

7. HappyRabbits

HappyRabbits Fanatiek lid

20 jan 2014
    4.891
    4.387
    113
    Als die beesten door het hele huis komen, zou ik het ook niet doen.

8. Hilly1980

Hilly1980 VIP lid

23 jun 2014
    7.299
    6
    38
    Ik zou daar al niet willen zijn zonder baby, laat staan met. Brrrr.

9. Raket78

Raket78 Fanatiek lid

7 dec 2011
    3.002
    1.139
    113
    Vrouw
    Canada
    Ik zou inderdaad ook niet eens gaan, hoe lief die mensen misschien ook zijn.

Ik heb zelf 3 katten en ben -vind ik zelf- behoorlijk coulant. Maar de situatie die jij omschrijft vind ik onhygiënisch en zelfs een gezondheidsrisico.

10. piccolina

piccolina VIP lid

5 mrt 2012
    7.199
    5
    0
    Goh ik zou niet gaan.
    Nooit, never met kind of zonder.
    Vies, bah

11. Celika

Celika Fanatiek lid

15 jul 2013
    1.893
    381
    83
    Vrouw
    Dicht bij de zee
    Zou daar zelf nog geen eens naar toe willen laat staan met je kindje.
    Nee hoor mij niet gezien!

12. MamaOktober13

MamaOktober13 Bekend lid

15 feb 2013
    869
    31
    28
    Noord-Brabant
    Nee, getver zou dat absoluut niet doen!

13. Me26

Me26 Fanatiek lid

29 sep 2012
    4.746
    719
    113
    hmm nee vind ik geen goed idee.
    Niets tegen katten, hebben er zelf twee, maar inderdaad die plassen niet in huis en zijn verder ook niet vies. en dat weet je niet met een zwerfkat..,

14. Edith1987

Edith1987 Fanatiek lid

22 jun 2013
    1.507
    202
    63
    Vrouw
    Zeeland
    Kun je het campingbedje niet meenemen en dat als box gebruiken? Als je een goede band met die mensen hebt, zou ik er wel heen gaan hoor! Klinkt idd smerig, maar je kunt ook een klein poosje gaan?

15. Prinsessa

Prinsessa Niet meer actief

Absoluut niet, ik zou toch kijken of er een andere oplossing is.

16. San99

San99 Actief lid

25 nov 2013
    182
    0
    16
    Ik zou het ook niet doen. Wellicht kun je een stukje gaan wandelen ipv daar thuis komen. Dan kun je daar toch heen.

Deel Deze Pagina