Hoi, Dit is misschien een hele rare vraag, maar ik vroeg me af wat jullie hier van zouden denken. We gaan binnenkort op visite bij familie. Daar in huis komen zo'n tien katten, grotendeels zwerfkatten die daar een hapje komen eten. Als we daar zijn kunnen we geen tassen of spullen onbewaakt achter laten, omdat de katten daarop kunnen plassen om het hun eigen te maken. Nu zit dl in de fase dat ze het hele huis doortijgert en alles in de mond stopt (of aan likt, denk aan de tafel etc). Ik durf haar daar eigenlijk niet goed te laten tijgeren, maar om haar nu 2 uur op schoot te houden is vrij kansloos. Dl is nogal een stuiterbal en actieve baby . Stel ik me aan of kunnen we het bezoekje beter een andere keer doen?
Ligt eraan, komen de katten ook in de woonkamer of ruimte waar jullie gaan zitten?? Zo ja zou ik of zonder mijn meisje gaan of niet. Wij hebben zelf 3 katten hoor daar niet van, maar die komen niet overal op (tafels, aanrecht enz is een echte no go!) en zijn zindelijk, maar als ze overal plassen en op en aan komen zou ik bang zijn dat ze het binnenkrijgt.
Ik zou er zelf geeneens heen willen gaan. Gatver op je tas piesen en al die beesten om je heen.Ben al geen poezenmens maar op deze manier zou ik er al helemaal klaar mee wezen. Ik zou er geeneens heen gaan zonder kind dus laat staan met kind.
De ammoniak lucht komt me al digitaal tegemoet . Maar nee, ik zou mijn dochter daar niet laten rondkruipen, kan je niet zonder dochter gaan?
Haha ja inderdaad! De katten komen daar overal in huis, ik ben er zelf nogal vies van (niet zozeer van katten, maar wel van de manier waarop daar de katten worden gehouden). Die familieleden zouden graag onze dochter zien, en de man des huizes daar durft niet te reizen wegens angsten. Maar mij zit het niet lekker, al zag mijn man het probleem niet. Daarom vroeg ik me af of ik me misschien aanstelde. Maar dan gaan we toch even kijken hoe we het anders kunnen regelen, zodat zij onze dochter kunnen zien en onze dochter niet door de kattenpies hoeft te tijgeren .
Ik zou inderdaad ook niet eens gaan, hoe lief die mensen misschien ook zijn. Ik heb zelf 3 katten en ben -vind ik zelf- behoorlijk coulant. Maar de situatie die jij omschrijft vind ik onhygiënisch en zelfs een gezondheidsrisico.
hmm nee vind ik geen goed idee. Niets tegen katten, hebben er zelf twee, maar inderdaad die plassen niet in huis en zijn verder ook niet vies. en dat weet je niet met een zwerfkat..,
Kun je het campingbedje niet meenemen en dat als box gebruiken? Als je een goede band met die mensen hebt, zou ik er wel heen gaan hoor! Klinkt idd smerig, maar je kunt ook een klein poosje gaan?
Ik zou het ook niet doen. Wellicht kun je een stukje gaan wandelen ipv daar thuis komen. Dan kun je daar toch heen.