+1 Ik zou alleen de puntjes 'babyhaar' eraf laten knippen zodat het wat frisser valt en als er idd gelijk een beetje model in geknipt wordt kan je het verder laten groeien.
Mijn dochter gaat 1 keer in het half jaar naar de kapper om alleen de dode punten te Laten knippen, begonnen zijn wij pas met 2,5 jaar en nooit hebben wij er een enorm stuk af moeten laten knippen, Ze heeft wel dun sprieterig haar maar dat is haar haar nu eenmaal, dat heeft ze helaas van haar moeder, Zij wil de haren tot de billen dus de kapper vind ze verschrikkelijk ! Maar om het wat te laten lijken maak ik vaak invlechten en staarten nu met 4 jaar zit ze net op de helft Ik persoonlijk zou hooguit de punten laten knippen en dat steeds bij houden maar niet meteen een heel stuk ! Zeker niet als ze het knipje prima Laat zitten
Dankjewel Staat jouw dochter vast ook heel schattig! Dochter heeft ook nooit een kale plek gehad, wel wat korter door het wrijven. Hippo, creatief zeg! Mooi!
Ik zou het niet knippen. Het lijkt echt enorm veel op het haar van mijn dochter. Die is nu 18 maanden en gisteren voor het eerst naar de kapper geweest. Maar dan alleen een stukje in de nek weggehaald. Het is waar: als ik er geen knipje of iets indoe dan ziet ze amper iets. Maar ik hou, zeker bij die kleintjes van een natuurlijke 'look' en niet van zo'n volwassen (gemaakt) kapsel. En ik vind een pony echt vreselijk! Ik vind het zo veel te schattig!
Mijn dochter is 6 en is serieus nog maar 1x naar de kapper geweest (deze zomer) en heeft prachtig haar! Lekker laten groeien.
Hier is dochtertje in de fase dat ze geen staartje of clipje in wil en haar pony zit constant in haar ogen. Dochter heeft krullen, dus voordat het echt geknipt moet worden zijn we een tijd verder, maar haar pony is wel steil dus als ze echt niks inhoud zal ik toch binnenkort punten moeten laten knippen om het uit haar ogen te houden, ik probeer het nu maar steeds achter haar oor te steken en het daar te houden.
Ik zit voor mijn dochter ook gigantisch te twijfelen of ze naar de kapper moet of niet. Ze is anderhalf en heeft al lang haar maar de uiteinden zijn wat dun, echt nog dat babyhaar. Probleem is dat ik steeds weer iets nieuws leuks kan met haar haar en het dan weer even uitstel ( twee staartjes, 1 grote staart en nu mooi invlechten). De kapster zei tegen mij dat ze er twee centimeter afknipt zodat het op een lengte gaat vallen en dan lukt een invlecht niet meer . Toch denk ik dat ik binnenkort maar een afspraak ga maken. Pfff moeilijk...
Bekijk bijlage 425826 Vanmorgen is mijn dochter voor het eerst geknipt. Wilde alleen haar pony knippen, maar ze heeft ook de rest bijgepunt. Nu zit er een modelletje in, lijkt een beetje op een bobje. En nu kan het weer groeien! 😍♡