Je moet sowieso je haar niet van heel donker naar inneens heel licht verven. Dat gaat altijd fout! Kappers die zeggen dat het wel kan zijn gewoon op je centen uit. Een goeie kapper zou zeggen dat je een coupe soleil moet nemen en dat elke 6 tot 8 weken herhalen tot je haar stap voor stap lichter wordt. Je moet er natuurlijk wel het geduld voor hebben. Ik heb er bijvoorbeeld het geduld niet voor... Mijn haar was donkerbruin (bijna zwart) en ik wilde terug naar mijn eigen haarkleur, blond. De eerste stap met de coupe soleil was gedaan. zag er nog leuk uit ook. Maar nu is het dus weer donkerbruin! Ga toch maar weer eens een coupe soleitje proberen..hehe kus Eleni
Mijn kapster had ook gezegd dat ik beter coupe soleil kon nemen, maar dat wou ik niet.... Ik wou graag donker goudblond in mijn haar, maar ze had me wel verteld dat het wel moeilijk zou worden omdat ik van mezelf zo donker haar heb... Maargoed ze had het toch ontkleurd voor me en toen het klaar was zei ze dat het wel leek op goudblond en heeft ze het zo gelaten.... Maar nu ga ik alsnog coupe soleil nemen door mijn hele haar, want anders krijg ik het dus niet blond....
Ik heb zelf ook wel eens dat leuke kleurtje gehad na het kleuren van me haar..En van mijn Moeder kreeg ik toen de tip...Met zilvershampoo je haar blijven wassen...WERKT ECHT!..Scheelt je weer dure kappers beurten.. Succes
Nou.......... dat klopt niet helemaal hoor, ik heb zwart haar (donkerblond van mezelf en zwart geverf) en mijn kapster krijgt het in 1 kappersbezoek helemaal blond en dan is mijn haar niet dood hihihihi Ik vind het superknap dat ze het kan en ik heb het nu 2 keer al laten doen, ze houd precies bij welke producten ze heeft gebruikt en de 2e keer ging het weer goed! Groetjes Lieselot
oh wat erg, maar wat goed dat het je gelukt is om het weer mooi te krijgen. voor hetzelfde was het groen geworden. groot gelijk dat je het nu even met rust laat, lekker een paar keer een maskertje, goed laten knippen. en die plukjes zou ik ook niet te snel doen.