Ik zie ze de laatste tijd vaker voorbij komen op mijn beeldscherm.. filmpjes waarbij je ziet dat de elektrische haarborstel de haren stijlt. Iemand hier ervaring mee?
Nou, zo'n borstel wil ik ook wel! Nog nooit van gehoord, dus ben ff gaan googlen. Bedoel je zoiets? http://m.braun.com/nl/satin-hair/satin-hair-brush-7?gclid=CMvw-dGkmckCFeoJwwodgEUDYw
Of deze; OMG! Een borstel die je haar stijl maakt | Mascha's Beautyblog – Beautygloss.nl Maar die schijnt 290 te zijn.... Pffff
Ja ze zijn er in verschillende uitvoeringen. Daarom wilde ik ook weten wie er een heeft en of het echt doet wat het belooft.
Mijn zusje heeft de Braun met ionen, van de link die eerder is geplaatst. Deze is tegen statisch haar, dus of hij echt zal stijlen weet ik niet. ( zusje heeft stijl haar) Tegen statisch haar werkt hij erg goed.
Ik heb een meisje op FB die hem heeft. Zij plaatste een voor en na foto. Haar haar was 'na' echt stijl'.
Ik heb er een, borstel stylt inderdaad je haren. Je haren moeten wel droog zijn voordat je de borstel gebruikt.
Ik heb ze net op Facebook gezien voor 70,00. De EliteBrush. Maar ben nog even de reacties aan het doorspitten, tot nu toe heel verschillend. De ene zweert erbij en de ander vind een stijltang toch beter. Lastig
Ik had toevallig die borstel ook op fb voorbij zien komen. Ze verwezen naar deze website: EliteBrush | De Borstel en Stijltang in één! Ik ben ook op zoek naar meer reacties, want dit zou geweldig zijn!
Dat filmpje op de site van die borstel die 290,- kost is nep. Haar haar is pluizig en gekruld, maar op t moment dat ze de borstel erdoorheen haalt, zie je dat het haar wat ze in haar hand heeft al stijl is. Als je een klein beetje slag hebt, wat je er met de föhn uit kan krijgen maar dan nog minimaal pluizig is, zal het vast wel werken. Maar als je zo'n bos krul/pluis hebt zoals de dame in het filmpje, dan werkt het zeer zeker niet.