Onze keuken is aan vervanging toe. Ik weet alleen echt niet wat ik moet kiezen. Ik ben dus op zoek naar inspiratie. Dus: showen maar!
Is dat een Ikea-keuken? Wij hebben hetzelfde, alleen andere handgreepjes. Is ook nodig aan vervanging toe, dus ga het niet showen.
Yes! Deze keuken zat al in het huis toen we het kochten.. ik vind het een verschrikkelijk lelijke keuken en onhandig. Heel veel kastjes maar weinig opberg ruimte.. alleen de gaskookplaat en oven zijn super fijn.😜
Wij hebben een standaard woningbouw keuken Dit is onze voorraadkast want die standaard woningbouw keuken heeft amper opbergruimte.
humm mijne wil je nu niet zien hoor.. Tassen op de aanrecht van de kids.. een afwas die al wel gewassen is maar nog gedroogd moet worden..
Nu 3,5 jaar oud en nog steeds blij mee. Vooral die afzuigkap, echt nooit meer je hoofd stoten, geweldig
Wij krijgen over een paar weken een nieuwe keuken... Helemaal naar ons zin samengesteld. Grote Amerikaanse koelkast...super grote en geavanceerde oven...apart koffie en thee bar...Veel ruimte Super veel zin in. Oja geen wit en hoogglans...maar graniet ( donker)en licht eiken met RVS Beetje deze stijl View attachment 491784