Haar ontkleurd

Discussie in 'De lounge' gestart door Youtan, 20 feb 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ballon

Ballon Niet meer actief

Haha, Google het maar is op haar wassen met afwasmiddel. In sommige salons zit het zelfs door de shampoo heen 😉
    Moet je elke avond een fles dreft over je haar leeg gooien, nee dat niet nee. Maar een paar keer in dit geval, kan het echt geen kwaad. Ik ben zelf heel erg panisch met mijn haar en heb een mega gevoelige hoofdhuid, maar nergens last van gehad hoor. Ik rook niet meer alsof ik mijn vakantie in het riool had door gebracht en daar was ik heel blij mee!u
    O

2. Ballon

Ballon Niet meer actief

Daarom moet je het ook niet te vaak doen en lekker maskertje er daarna weer in, daarna ben je weer fris en fruitig!

Ik was heel blij dat ik het advies kreeg, aangezien het net leek alsof ik in het riool had liggen rollen. 😝

3. Ganzje

Ganzje Actief lid

5 nov 2012
    264
    1
    18
    NULL
    NULL

Jep ik ook :D:D:D

4. sneakers

sneakers Actief lid

5 okt 2015
    116
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat een raar advies van een kapster. En afwas middel gemengd door shampoos in salons?? Nooit van gehoord ben al jaren hairstylist. Je haar staat na verfen en helemaal na ontkleuren open ook je hoofdhuid. Beste is met goede producten aan de slag. Snap dat je de geur verschrikkelijk vind maar na 2 x wassen zou je even een nacht met een goed masker in moeten slapen om je haar weer goed af te sluiten moet voldoende zijn voor de geur.

5. Youtan

Youtan VIP lid

9 jun 2015
    6.502
    4.343
    113
    Vrouw
    En het stinkt nog steeds... Straks weer wassen en dan hopen dat ik mezelf weer te harden vind.

6. Ballon

Ballon Niet meer actief

Ze heeft het me toch echt geadviseerd en gelukkig werkte het bij mij wel en heb ik er geen schade aan over gehouden, de geur werd echt minder!

Maar goed. Blijkbaar is het een heel raar advies, ik zal het aan haar door geven, ik spreek alleen uit mijn ervaring en dat het bij mij super werkte, gelukkig 😅

7. Youtan

Youtan VIP lid

9 jun 2015
    6.502
    4.343
    113
    Vrouw
    Na wassen met andrelon krullen, conditioner krullen, conditioner van Kiss en een maskertje van Sebastián kan ik prima met mezelf in een ruimte zijn :D

Vraagje aan de kenners; kan ik vandaag al verven of beter een dagje wachten?

8. void

void Fanatiek lid

19 mei 2012
    2.356
    19
    38
    0161
    Mensen met een gevoelige huid kunnen kei uitgedroogde handen krijgen van alleen al te afwassen.. Het is een ontvetter.. Je haar heeft vet nodig anders krijg je strooi haar.. :cool:

Dus nee, liever jij dan ik!

9. Ganzje

Ganzje Actief lid

5 nov 2012
    264
    1
    18
    NULL
    NULL

Ik heb toen een week of 2 gewacht... maar nu was mijn ontkleurde haar kleur best Grappig :).. Dacht dat er ook iets over op de verpakking stond .. Dat het niet direct kan?

10. mgeul84

mgeul84 Bekend lid

17 aug 2012
    791
    116
    43
    Volgens mij staat er op de verpakking inderdaad dat je een tijdje moet wachten (aantal weken geloof ik)

11. Ballon

Ballon Niet meer actief

Niet gekregen hoor en heb van mijzelf heel droog haar en een gevoelige en droge hoofdhuid, MIJ is het prima bevallen, nogmaals is het goed om elke dag een fles dreft over je haar leeg te mikken, nee dat niet nee, dat is ook niet wat ik zeg.
    Maskertje erna erin en niks meer aan de hand en ook geen strooi haar gehad. Ach, misschien heb ik geluk gehad denk ik dan maar zo ;)

12. Noelle85

Noelle85 Fanatiek lid

8 jul 2013
    1.797
    497
    83
    Ik heb toen ook een week of 2 gewacht voor ik het weer opnieuw verfde. Maar dat vooral ook om mijn haar even wat rust te geven (was al een tijdje bezig met rotzooien met verf enzo ;)).

Als de kleur je niet te erg stoort en je zonder muts naar buiten kan zeg maar :D, zou ik dus ook een paar weekjes wachten.

13. Adrianna

Adrianna Niet meer actief

Inkleuren met een spoeling...
    Door het ontkleuren zijn je haarschubben open komen te staan en met een spoeling zorg je ervoor dat ze weer wat dichter gaan.
    Als je het nu gaat kleuren pleeg je een dubbele aanslag op je haar.
    De eerste keer na het kleuren loopt het wel wat snel terug, maar als je het na een aantal weken nog een keer doet zou je de keer daarop wel weer met een blijvende verf kunnen kleuren.

14. Adrianna

Adrianna Niet meer actief

Klopt wat je zegt hoor :)
    Dreft wordt ook gebruikt om bepaalde wax soorten uit het haar te krijgen.
    Enige is inderdaad dat het dus de natuurlijke vetten van je huid en haar ook ontvet en dat is dus minder goed. Die moet je zoveel mogelijk intact zien te houden met een goede verzorgende shampoo en zo min mogelijk wassen.

Deel Deze Pagina