hey dames ik heb nieuwe gordijnen nodig voor de slaapkamer maar dan in een aparte maat. Normaal maak ik ze zelf maar heb daar nu niet zo'n zin in. nu las ik dat je bij de hema op maat gemaakte gordijnen kan laten maken, maar is dat wat ??? nog andere tips zijn welkom thanks from bolly
ik heb ze er laten maken voor plurk haar kamer en is zeer goedbevallen. gewoon zelf goed meten. hier hangen ze keurig en blijven erg mooi
wij hebben ze ook besteld bij de hema voor de babykamer... ze hebben het hardstikke netjes gemaakt.. hangt keurig! Wel zelf goed opmeten!
dat wordt morgen dus even naar de hema. meet het zelf even op en neem even de oude gordijn mee bedankt meiden
Ik heb ze ook en ben er heel erg blij mee. En dat ze ietsjes te kort zijn, tja, da's mijn fout. Maar het is lastig meten vanaf een kale betonvloer waar nog vloerbedekking op moet komen.
Een vriendin van mij had ze ook en ze hingen prachtig... tot ze waren gewassen (op de juiste manier!) en ze enorm waren gekrompen. Het scheelde zeker 5 cm.