Haar ontkleurt, nu roodachtig

Discussie in 'De lounge' gestart door monkeylove, 27 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gwen81

Gwen81 Fanatiek lid

24 okt 2009
    2.167
    0
    0
    NULL
    NULL
    Als je haar te rood is, kies dan daarna voor een kleuring met groenpigmenten. En als je haar per ongeluk groen uitslaat, kies dan daarna een kleuring met roodpigmenten.
    Als ze enig verstand in de winkel/drogist hebben van haarkleuringen moeten ze je hierbij kunnen helpen/adviseren.

En dan nog 1, de metalen die in de verf zitten, kunnen op elkaar reageren als je veschillende soorten/merken na elkaar gebruikt.
    Zelfs als er al enige tijd tussen de kleuringen in zit (bv een aantal maanden)
    Deze reactie kan zo heftig zijn, dat je haar gewoon weg 'brand'.
    Dus voel je opeens warmte op je hoofd..;) Direct uitspoelen voor het te laat is!

Leuk hè zelf haar verven!!:D
    Liefs Gwen

2. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Whaha gelukkig heb ik al mijn haar nog :(

3. Gwen81

Gwen81 Fanatiek lid

24 okt 2009
    2.167
    0
    0
    NULL
    NULL
    :Dhahaha ja idd!
    En gelukkig weer in het gewenste kleurtje;)

4. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Jah het is op zich wel een leuke kleur maar niet echt mijn blondteint, maar dat komt over 2 maanden wel, ga in april naar Israel en dan verf ik het wel in de gewenste kleur.
    M'n haar heeft voorlopig genoeg te verduren gehad...

5. mamavanukkie

mamavanukkie Fanatiek lid

2 jul 2008
    3.253
    16
    38
    Brabant
    Fijn dat het gelukt is, hoef je tenminste niet als Bassie door het leven:D;)

6. piemie

piemie Fanatiek lid

28 mrt 2009
    1.769
    0
    0
    kapster
    het Gooi
    Nou je hebt het goed gedaan hoor!!! Ik ben kapster en idd als je haar te warm/rood wordt moet je een as/groen tint in zetten om het op te heffen. Wordt je haar te geel, dan moet je violet (zilver shampoo) gebruiken....
    Dus mocht het in de zomer te geel worden weet je wat je moet doen...

Deel Deze Pagina