Haar permanenten en verven.

Discussie in 'Gezondheid' gestart door prima, 14 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chantilly

chantilly Actief lid

7 mei 2007
    281
    0
    0
    helpdeskmedewerker
    ergens in ut mooie oost'n
    Ik heb zaterdag mijn haar geverfd.
    De kapper zei dat het ABSOLUUT NIET schadelijk is.

2. Angelina

Angelina Niet meer actief

Das mooi, want Hennashampoo pakt absoluut voor geen meter :rolleyes:

Op naar de chemische afdeling ;)

3. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    ik blondeer het al jaren en mijn kapper zegt ook no problemo er zijn ook al div. topics over en zelfs de VK zegt dat het geen kwaad kan !
    mijn haar is wel iets anders van kleur maar beter dan vette uitgoei !

4. Bri

Bri Niet meer actief

Ik heb geen idee hoe het specifiek met henna zit, maar het feit dat iets 'natuurlijk' is wil helemaal niet zeggen dat het gezond is!

Er zijn zat voorbeelden van 100% natuurlijke producten, die niet goed zijn voor jou of voor je kleine. En zo zijn er natuurlijk ook een heleboel chemische producten die geen enkel probleem zijn.

Ik heb trouwens ook m'n haar nog laten kleuren (highlights) toen ik 6 weken zwanger was. Ging prima, kleur was mooi. Met henna heb ik altijd al heel wisselende resultaten gehad, daarom doe ik dat niet meer.

5. eerlijkbeertje

eerlijkbeertje Bekend lid

10 okt 2007
    686
    0
    0
    Friesland
    ik heb mijn haar ook weer laten verfen dat mag gwoon volgens mijn kapster maar de kleur kan wel anders uitpakken omdat je haar in andere conditie is tijdens je zwangerschap ik heb daar tot nu toe geen last van de kleur zit er m ooi in :D :p

6. lee74

lee74 Fanatiek lid

24 okt 2007
    1.031
    0
    0
    Zoetermeer
    Ik verf mijn haar ook altijd ivm uitgroei en moet er inderdaad niet aan denken om maanden lang met uitgroei rond te lopen.

Wat wel handig is zijn die uitgroeisets van Vital. Je verft alleen je uitgoei en gebruikt dus veel minder chemicalien. Daarnaast gebruik ik ook nog wel eens de bijwerkstift van Poly Color. Deze is uitwasbaar en zal dus ook wel minder chemisch zijn.

Uiteraard is het resultaat van gewoon verfen wel beter, maar ik vind het vooral handig omdat ik niet altijd zin heb om mijn haar te verfen als de uitgroei weer naar boven komt.... En inderdaad de kapper is helemaal top maar een beetje duur om daar elke keer naar toe te gaan.

Groetjes,
    Leonie

Deel Deze Pagina