hallo, nu is er kermis bij ons in het dorp en met de kinderen van mn werk ga ik er elke keer naar toe. maar ondat ze nog wat jong en beetje bangig zijn ga ik dan omstebeurt met ze in een attractie. nu weet ik niet of ik dat nu nog mag en durf eigelijk ook niet goed.. wat als het vruchtje er nu uit geslingerd word.. de kids mogen nog niet weten van het goede nieuws, pas na 3 mnd als ik zeker weet dat alles goed zit. maar hoe zeg ik dan dat ik er niet in kan.. ze weten dat ik normaal kermis verslaafd ben..
Hai Gefeliciteerd ! Ik denk dat t geen kwaad kan hoor , je danst toch ook als je een avond gaat stappen ? T vruchtje word er niet zomaar ''uitgeslingerd'' hoor , moet wel heel wat voor gebeuren. En als het vast zit , zit het vast. Have fun !
Ik denk dat het er ook aan ligt waar je in gaat. Misschien dat het voor jezelf nu ook niet zo fijn is om in die ronddraaiende dingen te gaan. Je kan toch zeggen dat je niet zo lekker bent. Hoofdpijn hebt, zoiets?
Ik zou gewoon niet in die hele heftige atracties gaan. Ik zou niet kunnen zeggen of dat kwaad kan, maar ik zou me er niet zo lekker bij voelen. Als je jezelf niet wilt veraden, dan kun je misschien vooraf al zeggen dat je je niet zo lekker voelt en het wat rustig aan wil doen. maar als ze al een beetje bang zijn aangelegd dan neem ik aan dat ze niet in de catapult willen ofzo.
he kan nog geen kwaad want het vruchtje zit nog zo lekker ver verstopt achter je schaambot. mischienis het voor jezelf minder prettig al die attracties maar het kan nog geen kwaad.
Met 10 weken ging ik naar disneyland en zelfs daar had ik van de verloskundige geen beperkingen! Het vruchtje zit nog te laag en er kan door de attracties echt niets mee gebeuren. Als je twijfelt: Bel een verloskundige! Die begrijpen heus wel dat je hartstikke onzeker bent nu ineens. Eventueel kun je gelijk bellen voor een afspraak als jedat nog niet gedaan hebt
goede tips allemaal, bedankt! ik heb nog geen verloskundige nee maar moet naar de gynecoloog en die moet mij nog bellen voor een afspraak. vind het ook een raar systeem. maar goed we zullen morgen wel zien, zou het wel leuk vinden om overal nog evenin te gaan. zal vast de laatste keer zijn. voor paar maanden. zo vaak komt die niet.
hoi ik ben zelf net 1 dag terug uit disney en echt overal in geweest achtbanen en vrije val ding omdat me vk zij dat het kindje nog achter me schaambot zit dus tot 10 a 11 weken kan je nog alles doen heel veel plezier ! ps ze zeggen dat je voorzichtig moet doen omdat je gevoeliger bent dat had ik ook sneller duizelig en misselijk
nou ben net terug van de kermis, de echt snelle dingen durfde de kids ook niet in dus hoefde geen smoes te bedenken. heb zelf nog wel zitten twijfelen want vind die snelle dingen echt mega leuk, maar durfde het niet aan. wel vaak in de botsauto's met de geweest en alles is goed gegaan. vond het heerlijk om weer even jong te zijn. bedankt voor alle adviezen, denk alleen niet dat ik met 10 wk in disney world had gedurft hahaha maar hoop dat je ervan hebt genoten Staartje.
gefeliciteerd met je zwangerschap. je bent nog pril zwanger, dus dan is het niet gevaarlijk. je beebje ligt nog onder je schaambot. maar bel je vk. zij weet het veel beter