Een ziekenhuisopname is heel ingrijpend. Onze dochter heeft nog ruim een maand nadien nachtmerries ervan gehad waar ze 's nachts huilend wakker van werd. Denk dat ze "oud" genoeg is om te begrijpen dat de pop in de tas meegaat omdat je anders bang bent dat pop kwijt raakt. Maar voor de rest zou ik haar de troost van haar pop niet ontzeggen. Gewoon het ding lekker mee in de tas (desnoods een klein rugzakje voor de pop voor haarzelf kopen zodat het in haar eigen tas kan ) en meenemen.
Dat heb ik geprobeerd maar dat lukt echt niet, ze wil haar pop constant vasthouden. Zodra ze maar denkt dat we hem willen pakken, begint ze nee te schreeuwen en drukt hem dicht tegen zich aan met een pruillipje. Maar de tip van een eigen rugzakje voor pop heb ik nog niet gedaan, dat ga ik ook nog maar eens proberen, thanx
Hier eentje van 20 maanden die onafscheidelijk is met haar knuffel. We hebben er inmiddels 4 in omloop zodat ze steeds een schone heeft. Als we weg gaan voor een boodschap doet ze hem zelf in de box. Als we ergens heen gaan waar ze ook slaapt gaat de knuffel mee.
Mijn oudste dochter word binnekort 2 en is ook al een aantal maanden constand met haar "bear" (zoals ze haar beer noemt) aan het slepen. Er zijn een paar momenten geweest dat ze hem inderdaad ook mee in bad wou nemen. Ik heb toen gewoon uitgelegt dat dit niet kon en "bear" wel even ging zitten kijken als zij in bad zat. Op die manier was "bear" nog in zicht maar werd niet nat. Verder mag het ding van mij overal mee naartoe. Ze laat hem wel regelmatig vallen maar bang om het kwijt te raken ben ik niet. Vreemden reageren er ook meestal op en komen dan met de beer aanzetten als ik het niet heb gezien. Snachts moet ik hem soms kidnappen zodat ik hem even kan wassen want man wat worden die dingen smerig!
Mijn dochter had 3 "tuufies"... Doe-doe, geef niet en marchella ( vraag me net hoe ze aan die namen komt) overal gingen die dingen mee naar toe, en ik werd er gek van..... Ik heb haar toen uitgelegd dat de tuufies moe waren van het knuffelen de hele nacht en dat ze moesten slapen............Ze worden nu ( nog steeds) elke dag netjes op haar kussen gelegd met de dekens over de tuufies en ze worden elke week gedouched in de wasmachine Ze is nu bijna 5 en heb er stiekum al een vervangen, want die "tuufies" kan je altijd blijven kopen
Vandaag een grote stap gedaan Net uit bed gehaald en pop ligt er nu nog Even een pruillipje toen we haar kamertje uitgingen maar verder gaat het tot nu toe goed. Hopelijk houd ze dit zo goed vol mijn grote meid
Mijn dochter is ook helemaal gek van een knuffel poesje. bijna 2 jaar geleden gekocht bij de ikea, nu niet meer te koop...... Poes gaat ook overal mee naar toe! Ik ben dus ook behoorlijk bang om hem kwijt te raken.. We hebben gelukkig nog 1 via marktplaats kunnen kopen.. dus we hebben nog 1 op reserve, al vind ze deze poes helemaal niks! We proberen toch wel op bepaalde momenten zonder poes te doen.. Zoals eten, douchen/badderen & spelen. Dit gaat nu best goed.
Jeeeeej, pop heeft gisteren heel de middag in bed gelegen an vanmorgen legde ze haar zelf terugnin bed Trots op mijn meisje.
Wilde even laten weten dat ik heel trots op mijn draakie ben Vandaag ook zonder pop naar het kdv gegaan en het ging hardstikke goed. Pop blijft voortaan lekker in bedje rusten.
Mijn zoontje van 2,5 kan niet zonder zijn drie Nestlé beertjes.. Grote beer, kleine beer en andere beer heten ze het liefst gaan ze alledrie overal mee naar toe, mar dat vind ik niet goed. Hij mag er altijd 1 meenemen en dan kiest hij zelf welke... Iedere keer mag er een andere mee Heb nog reserve. Maar hij weet precies welke beer welke is, terwijl ze toch allemaal gewoon blauw zijn pas was er een even onvindbaar en hij ging mooi niet slapen hij is nu aan t spelen met zn treintjes, inde andere hand heeft hij twee beertjes en de derde ligt ernaast... Onafscheidelijk!!!