Hier wel heel stijl haar, maar bovenin gauw vet en onderin blijft het ook droog en ook na het knippen. Wat bij mij helpt is een goede keratine shampoo van de kapper, daarna een keratine masker in de punten en na het douchen een keratine verzorging in te doen. Kost wel meer , maar is zuinig in gebruik, dus je doet er wel een tijd mee.
Duurde eventjes voordat ik alle ingrediënten gevonden had, maar heb het donderdag geprobeerd en ben super blij met het resultaat. Ga het dus ook elke week gebruiken nu!
Superleuk! En je zal vanzelf merken dat het effect na een aantal weken nog beter is! ☺️ ☺️
Ik ben een stille meelezer maar bedankt voor de tip! Ik ga zo meteen alles bestellen en van de week uitproberen.
Leuk om te horen! Laat je ook even weten of je direct al verschil merkte na een keer gebruiken? Wellicht dat dat anderen mensen ook overtuigt om het uit te proberen ☺️
De kokosolie verwarm ik wel zodat het vloeibaar word. Daar doe ik dan meteen de andere Olies bij en roer dat door. Daarna smeer ik het meteen in mijn haren, doek eromheen en klaar.. Volgende ochtend was ik het eruit met shampoo Ben benieuwd wat je ervan vind!