of je baby in je buik ook weleens dingen denkt bij de volgende situatie's? -als je je haren staat te drogen en je hele buik schud -als je erg boos bent en ook boos klinkt -als je vriend tegen je buik praat -als je sex hebt ik heb net in bad gezeten, en droogde daarna mijn haar af, maar ik heb vrij lang haar en tijdens dat drogen schudde mijn buik. Ik was best melig en zei tegen mijn vriend wat zou de kleine nu denken? "hey mama ik lag net te slapen doe eens rustig ofzo"
haha precies. gelukkig herinderd niemand zich meer iets van de tijd uit moeders buik, dat houdt me vooral niet tegen om bepaalde dingen te doen maar om erover na te denken pff ben een beelddenker, ik zie dan een piepklien wezentje zich vasthouden aan de navelstreng, ofover een paar weken een schop geven omdat ik te lawaaig ben.
"ik zie dan een piepklien wezentje zich vasthouden aan de navelstreng" Een kleine tarzan. Een schop geven later in de zwangerschap door plotselinge geluiden is trouwens wel iets wat kan voorkomen, maar dat is dan meer een schrikreactie! Er kan later in de zwangerschap weldegelijk op die wijze interactie zijn. (Als je ergens duwt dat hij/zij dan ertegenaan schopt of wat dan ook)
hihihihihi over het laatste geval hebben wij ook wel eens grapjes over gemaakt... wij zeggen wel eens tegen elkaar als we gesext hadden; als hij geboren word het eerste wat hij doet en roept tegen papa is... met zijn vinger tegen papa's hoofd aan tikken en zeggen AUW DAT DOET PIJN HE? hahahahahhahahhaha
Hihi, inderdaad vraag ik me ook wel eens zulk soort dingen af. Voornamelijk wanneer je iets gedaan hebt, b.v. met je man aan hget kletsen bentgeweest ofzo en je zit weer ff rustig en dan komt er een trappie van binnen als `reactie`... en ik zeg `Zie je beeb is het met me eens, het zit te schoppen van binnenuit` Wel typisch dat je op zulk soort momenten dan ook werkelijk voelt dat er een minimensje van binnen zit...
hahahahahaha mijn vriend dacht ook dat die kleine een deuk in het hoofdje heeft dat heb ik inmiddels uitgelegd aan hem
Ik ben benieuwd Mandy! Over een paar weken zul je het weten of papa als eerste een trap of tik krijgt! (Of dat jij ondergezeken wordt, dat komt nogal eens voor heb ik begrepen, misschien is dat de reden dat ze dat doen!)
hahahahaha we zullen afwachten! ja hij heeft geluk dat papa nu niet veel zin meer heeft hij is bang dat de weeen daardoor opgewekt worden ( wat ik niet erg vind, maar van papa mag hij nog een paar weken blijven zitten hihihihihi) hoop eigenlijk niet dat hij me gelijk onderpiest laat hem dan maar papa een trap of een tik geven hahahahahaha
mijn man geeft wel eens van die mondscheten op mijn buik. Ben dan ook heeel erg benieuwd wat de kleine ervan denkt hihihi want de kleine is dan altijd opeens zo stil als ie dat doet