Ik was mijn uitgroei en 3 kleurenhaar met highlights nogal zat. Ik heb het nu geverfd met Nutrisse, het zou lichtbruin moeten worden maar het is dus donkerbruin met paars/rode gloed geworden :/ een wereld van verschil dus, ik lijk wel een gothic en ben van mezelf al best bleek dus baal enorm.. Wat kan ik hier het beste mee doen? Hier hoe het is geworden (met zon erop is het wel oké maar het past absoluut niet bij mn gelaatskleur en al helemaal niet als er geen zonlicht bij is)
Wat bij mij heel erg geholpen heeft is Head and Shoulders shampoo kopen en dat in droog haar doen en dan uitspoelen. Sowieso helpt het wassen van je haar met head and shoulders shampoo goed! (dus ook met nat haar) Succes ermee!!
idd van head and shoulders wordt je haar lichter wanneer het gekleurd is. Ik had mijn haar een keer knal rood geverfd en na 2 keer wassen was de kleur helemaal vaal geworden. bleek door de head and shoulders te komen icm rode kleur verf niet zo makkelijk blijft zitten. Nu ben ik koperrood en dat blijft wel zitten. Is wel iets lichter geworden nu maar daar stoor ik mij niet zo aan. (ben zelf ook heel licht van huidskleur en veel sproeten.)
Geen idee wat je er kan aan ook doen. Maar eerlijk gezegd vind ik het helemaal niet lelijk hoor. Misschien moet je gewoon wennen.
Ik vind het ook mooi maar snap heel goed wat je bedoeld. Donker haar maakt je toch wat harder hier onlangs ook van donker naar licht gegaan en helaas gaat dat alleen met highlights
Ook ik vind het wel leuk staan. Maar als je het echt niet leuk vind schijnt ook zilvershampoo te helpen. Heb het zelf nooit geprobeerd, had m 'n haar ook een keer te donker geverfd maar heb toen besloten het te laten voor wat het was, maar kreeg als tip om dus zilvershampoo te gebruiken.
In hoeverre ik weet helpt zilvershampoo alleen tegen een gele/oranje gloed in (geverfd) blond (of grijs) haar. Daar gebruik ik het dan ook voor Bovendien vind ik het ook helemaal niet lelijk trouwens!
Hoi! Ik vind het je ook supermooi staan!! Als je echt baalt, zou ik wat highligjts laten doen, maar niet met head and shoulders wassen hoor! Word het heel flets/vaal van!
Misschien toch maar even aan wennen dan.. Iig nu wel een zonnebankje pakken want bleek maakt het me wel!
Ik vindt het je super leuk staan!! Maar je kan altijd met anti roos shampoo wassen dan wordt het ook lichter
Ik vind het eigenlijk ook wel een mooie kleur. Mijn ervaring met doe-het-zelf-haarverf is ook dat het altijd donkerder uitpakt dan aangegeven. Ik pak dan ook altijd een tint lichter dan de gewenste kleur. Dat pakt dan meestal wel goed uit.
Ts, wat ik zo zie vind ik het een hele mooie kleur. Wil je hem toch lichter zou ik wat folies er in zetten, dan oogt de kleur een heel stuk lifter. Zilvershampoo haalt het geel uit het haar.. Helpt niet met deze kleur.
Kleur is mooi!! Als je het echt veel lichter wil, kom je te ontkleuren. Je kunt evt. wat highlights laten zetten om het wat lichter te maken. Head en shoulders zou ik niet zo 123 adviseren. Je krijgt je haar er iets lichter door en de rode gloed zal sneller verdwijnen, maar het is een vrij agressieve shampoo.
Ik vind het ook een mooie kleur! Snap de vergelijking met een gothic niet helemaal, iemands haarkleur verteld je niet of iemand een gothic is. Maar je zou inderdaad head & shoulders kunnen proberen, ff een uurtje op droog haar laten zitten