Ik vind de kleur ook erg mooi. Als ik van blond naar donker ga (ben van mijzelf blond) dan moet ik ook altijd even wennen. Ik gebruik dan vaak ook wat meer make-up. Misschien helpt anders opmaken. Bij mij wel altijd. (Niet dat ik er als een clown bij loop dan 😜
Zelf ook ooit een keer gehad, toen contact gehad met L'oreal (daar was de verf van) en als advies gekregen: eerst shampoo in droog haar een kwartier/twintig minuten in laten trekken. Daarna conditioner, gewoon in nat haar, ook nog eens zolang in laten trekken. En dat eventueel een paar dagen achter elkaar herhalen. Geen agressieve shampoo, maar juist een milde shampoo gebruiken Maar vind de kleur je ook mooi staan hoor, maar begrijp het als je er zelf niet blij mee bent als je iets anders verwacht!
Of je deze kleur veel lichter wilt maken met head en Shoulders? Daar wordt de kleur niet mooier op. Hij wordt dan erg vaal denk ik.... Ik vindt het ook wel een mooie kleur. Misschien over een paar weekjes een natuurtint eroverheen doen? Of idd highlights....
Ik vind het ook mooi hoor! Paar dagen de tijd geven ,). En misschien even langs Douglas ofzo, en goede make up ( ik heb altijd van clinique, doe je eeuwen mee ), laten adviseren.
Fijn dat jullie het mooi vinden, door jullie ga ik iig niet lopen klooien met verf en highlights maar gewoon afwachten (en wennen) nu. Ik vind de kleur ook wel mooi maar in de zomer kan ik het wel goed hebben, ben dan altijd bruin (word heel snel bruin) maar nu ben ik weer bleek (zo snel als ik in de zomer bruin word is het ook weer weg in de herfst) en het lijkt wel of mijn huid dan grauw lijkt en mijn donkere kringen eruit springen, dus een lichtere haarkleur is beter nu. Ik had al een stuk lichter gekozen dan ik wilde omdat het altijd wat donkerder uitpakt, maar nog niet licht genoeg blijkbaar. Heb net een zonnebankje genomen (sowieso lekker) en erna mnhaar gewassen. Heb mn normale shampoo (juist een verzorgende milde shampoo) op droog haar erin gedaan en even laten zitten (15 min) en met uitspoelen kwam er een hoop verf nog mee dus misschien is het hele donkere er nu af. Ik ben benieuwd als het droog is dalijk.