Ik ben erg nieuwsgierig naar jullie ervaringen. Wij hebben met 29 weken zwangerschap een 3d/4d echo laten maken en toen vertelde de echoscopiste dat ze ook al een leuke bos haar op het koppie zag Zeker al een cm lang Bij onze zoon zagen ze destijds (ook met 29 weken) alleen maar een paar donshaartjes op zn hoofdje en hij bleek bij de geboorte indd ook weinig haartjes te hebben. Nu ben ik natuurlijk hartstikke benieuwd of dit tweede kindje wel haar zal hebben en vroeg ik mij af of iemand die al bevallen is ook een 3d echo heeft gehad en of daar wel of geen haar op te zien was? Het maakt me natuurlijk verder helemaal niet uit, maar ik vond het zo grappig dat ze nu ineens dus wel een flinke hoeveelheid haar zag. (Vriend was trouwens kaal bij zijn geboorte en ik had écht al een gigantische bos met haren.. Dus wat dat betreft kan het beide kanten op )
bij evy zeiden ze dat ook ik dacht leuk een baby met haar sem was helemaal kaal. Ook tijdens de bevalling zeiden ze dat ze vel haar had. Kwam mevr eruit het eerste wat ik zei nou waar is dat haar dan haha ik had weer een kale baby met 1 lange pluk midden op haar hoofd haha
Bij mij zeiden ze dat ze het niet met zekerheid konden zien, wel bij rasta haar omdat dat dikker is maar bij NL haar, zien ze een kleine schaduw en dat is soms haar en soms is het ewoon hoe het kindje ligt. Bij mijne zag ze geen haar op de echo en is geboren met een hele grote bos haar
Haha ja deze echoscopiste zei dat ze heel duidelijk een flinke hoeveelheid haar zag, zowel bovenop het hoofdje als in het nekje. Toen vriend zei "kun je dat zien dan?" zei ze "Ja hoor, heel duidelijk". Ninja: Bij de bevalling zeiden ze dat ze veel haar had? En toen ze geboren was niet meer? Hahahaha, hoe kan dat nou
Geen 3d echo, maar op een 2d echo zagen we een hele bos haar in het nekje zitten (ook ergens een foto van) .. en ja idd ... mijn dochtertje kon in haar nekje al zowat een staartje in
mn zoontje is met een hele bos geboren en Dr papa had dat idd al voorspeld met 26 wkn, het was toen al "heel lang" en veel deze x hadden we nog een 2d echo bij 30 wkn ook deze echoscopiste zei, nou haar dat heeft ie zeeeeeker! dus ik weet het wel zeker, maarja wij zijn beide ook van buitenlandse afkomst en beide geboren met enorm veel haar, kan niet missen hihihih
Bij ons zei de echoscopiste hetzelfde maar klopte het inderdaad ook! Een flinke bos haar bij de geboorte en nu nog steeds !
ja met het voelen ofzo ik weet het niet ze had wel een mat in dr nek maar niet de volle bos die ik in verwachting had haha
Wij hebben een pretecho gehad met 28 weken,en de echoscopiste zei toen ze heeft donshaartjes. Bij de geboorte had ze inderdaad haartjes(niet heel veel maar toch wat )
Ja bij beide kinderen was op de echo's een pluk haar te zien, en ze zijn beiden met een enorme bos haar geboren.
afgelopen week nog een groeiecho gehad in 2d, en de echoscopiste liet me ook het haar zien, al echt een klein matje in zijn/haar nekje, ook een echo-foto meegekregen. dochterlief is trouwens ook geboren met 5-6 cm haar. en vaak zie & hoor je vaak ook dat buitenlandse kindjes met veel haar worden geboren.
Bij mijn zoon konden ze geen haar zien op de 3D echo Maar hij werd toch echt niet kaal geboren, had toch best wat haar alleen was het kort en wat donsachtig, en erg blond!
bij mijn zoontje zagen ze ook een matje in zijn nek op de 3d echo Ik had ook verwacht dat hij veel haar zou hebben maar uiteindelijk viel het wel mee met de hoeveelheid haar
Jesse had op de 2D-echo aardig wat haar en werd ook geboren met aardig wat haar op zijn hoofdje. Onze tweede spruit had met 27 weken op de echo (2d, want op de 3D kun je geen haar zien) ook al flink veel haar, dus ik ben benieuwd hoe hij er straks uit zal zien.
bij onze zoon was ook al veel haar te zien op de 3d echo en bij zijn geboorte had ie idd al lekker veel haar op zijn koppie
Hier zagen ze het bij alle 3 op de echo dat ze veel haar hadden en bij de bevalling hadden ze ook alle 3 inderdaad een flinke bos haar
Bij beide zoontjes lange haren op de echo (meer dan n cm geloof ik) en n bos haar bij de geboorte! Bij deze keer geen haartjes gemeten, weet ook niet of ze er wel/niet zaten...
Ha leuk om te lezen dit! Ben erg benieuwd hoe het bij ons kindje zal zijn. We moeten nog even geduld hebben
Mijn jongste dochter had op de echo al erg veel en lang haar.. dat klopte ook wel een mooi koppie vol.. viel wel allemaal uit maar nu 4 jaar dikke bos met haar tot over haar billen....