Bij mijn dochter heel veel haar te zien bij de 28 weken pretecho had veel jeuk op mijn buik zeggen ze dat het kindje ook veel haar heeft. Vrijdag voor de bevalling dacht ik dat mijn vliezen waren gebroken bij controle zei die man uh ik zie het hoofdje al ''wat een haar'' ik dacht die maakt een geintje!! maar bleek al dagen 6 cm ontsluiting te hebben en zondag nacht is mijn dochter geboren in 2,5 uur met een enorme bos donkere haartjes dus hier klopt het
hier zeiden ze ook dat ze het niet zeker wisten dat het al veel haar was ja of nee... maar bij de geboorte kon ik al staartjes maken bij ons zoontje dus was wel leuk om te zien.... en ik weet nog wel toen ik aan het bevallen was dat ze zeiden zo de kop met haar is er al bijna uit hahahah
Bij ons zagen ze bij de 28 weken ook een bos haar. En ja hoor ze had/heeft een flinke bos is ook niet uitgevallen en is nu zo kroes als maar kan zijn
Bij oudste is er niks van gezegd (ook niet dat er niks zat, er is gewoon niet naar gekeken of niets over opgemerkt) en hij had een vol koppie met heel donker haar. Bij jongste is het wel gezegd, en zij had ook flink veel en lang haar, alleen zat het bij haar maar tot midden op haar hoofd, ipv tot aan het voorhoofd. Voorste helft niet meer dan wat heel kort pluis. Heeft ongeveer een jaar geduurd voordat ze haar op haar hele hoofdje had ipv alleen de achterste helft.