Haar uit val

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door din0, 11 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. din0

din0 VIP lid

14 aug 2011
    5.131
    1.830
    113
    Haii..

Schaam me zo verschrikkelijk.
    Heb me toch een haar uit val waar je helemaal eng van word.
    Kam me haar 2x per dag en me borstel zit vol met haren.
    En dan nog hele plukken haar in me handen.
    Iemand een tapijt nodig heb zo geen haar over op me hooft:(.

Herkend iemand dit?
    Had het ook bij de eerste zwangerschap, maar niet zo erg als nu
    Iemand een tip ik ga het er zo wie zo over hebben bij de gyn donderdag.

Oja me HB is ook laag 6.1 en heb een lage bloeddruk
    Kan het daar aan liggen?
    :(

2. mama van sem

mama van sem Actief lid

10 mrt 2011
    165
    0
    0
    NULL
    NULL
    Na de zwangerschap heb ik ook veel haaruitval gehad, vond mezelf ook een tikkeltje kaal worden...
    Dit komt omdat je tijdens je zwangerschap al je haren vasthoud en na de bevalling al die haren dus in een keer verliest.
    Na een tijdje is het vanzelf gestopt....en zag ik allemaal baby-haartjes op mijn hoofd terugkomen....
    Ik hoop dat het bij jou ook snel stopt! En anders overleg je idd even met je VK

3. Iefie

Iefie Niet meer actief

In het begin had ik het ook. Vreselijk, doucheputje zat telkens verstopt. Ik heb het nu al een hele tijd niet meer, denk zo'n week of 15 a 20 al niet. Mijn hb is ook al vanaf het begin laag (rond 6.3) en ik heb ook een lage bloeddruk. Denk eerlijk gezegd niet dat je haaruitval daar mee te maken heeft, maar wie weet. Hoop dat je tips krijgt van je gyn, want ik kan 't me goed voorstellen dat je dit niet leuk vindt.

4. boonie

boonie Actief lid

9 mei 2011
    362
    0
    16
    NULL
    Noord-Holland
    ook mijn haar valt enorm uit. Ik kom werkelijk overal mijn eigen haar tegen :p Daarentegen zijn mijn hb en bloeddruk verder prima in orde dus daar zal het niet aan liggen denk ik. We hebben het gewoon niet getroffen waarschijnlijk...

5. Tante Pol

Tante Pol Actief lid

7 nov 2009
    128
    0
    0
    NULL
    flevoland
    Hoi,

ik heb hier helaas ook last van. De hele dag door liggen er overal haren, me hele vloer ligt er vol mee. Ik schrok er eerst een beetje van maar was toevallig bij de kapper vorige week en die zei dat ze dat heel vaak hoort bij zwangere vrouwen en dat je zoveel haren aanmaakt dat het echt geen kwaad kan. Maar ik was er eerst ook best wel van onder de indruk. Heb het nu al een paar weken. Als je je echt zorgen maakt zou ik het gewoon even overleggen met je vk.

Succes!

liefs,

6. Emmie83

Emmie83 Bekend lid

14 jul 2010
    679
    0
    0
    Ik denk dat het ook te maken heeft met de tijd van het jaar.
    Ik ben al een tijd niet meer zwanger, maar moet nu tijdens 1 douchebeurt 2 a 3 keer het putje schoonmaken. Om gek van te worden.

7. din0

din0 VIP lid

14 aug 2011
    5.131
    1.830
    113
    haha fijn om te lezen dat ik niet de eenige ben.
    Maar het is gewoon zo raar blijf haren pakken.
    Als ik alles op vang en in een emmer stop heb ik zo een mooi tapijtje.
    Gelukkig hebben we geen vloerbedekking :).
    En heb ook zo'n leuke kat die eet mijn haar.
    Maar tis wel heel erg vervelend was na me eerste zwangerschap helemaal van af en nu pff:(

8. Senna

Senna Fanatiek lid

8 dec 2005
    2.560
    0
    0
    Hier ook extreem haaruitval.. had het bij de eerste ook en dat was toch een heel andere tijd van het jaar..

Deel Deze Pagina