Angelsound. Vanaf wanneer?

Discussion in 'Zwangerschap' started by AngelaV, Sep 10, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. AngelaV

AngelaV Fanatiek lid

Jun 22, 2011
    1,287
    0
    36
    Gelderland
    Hallo dames,

ik heb een angelsound besteld, maar vanaf wanneer hoorde jullie het hartje ?

liefs,
    Angela

2. Friesland90

Friesland90 Fanatiek lid

Jun 21, 2010
    2,661
    5
    38
    Ik hoorde het hartje voor het eerst met ongeveer 14 of 16 weken dacht ik.. maar ik weet het niet meer zeker.
    Heb het vanaf week 10 ongeveer om de dag heel eventjes geprobeerd, maar wist wel dat het erg lastig was om te vinden.
    Eenmaal gevonden ging het de keren erop een stuk beter.

3. AngelaV

AngelaV Fanatiek lid

Jun 22, 2011
    1,287
    0
    36
    Gelderland
    ja, heb het vandaag geprobeerd, maar hoorde alleen mijn darmen rommelen :p

4. Jille

Jille Bekend lid

Aug 26, 2007
    669
    0
    0
    Ik hoorde het hartje met de angelsound met 13 weken. Moest wel zoeken, maar ineens had ik hem.

5. AngelaV

AngelaV Fanatiek lid

Jun 22, 2011
    1,287
    0
    36
    Gelderland
    En hoevaak deed je dat dan? Ik heb hetvandaag gedaan, maar mn vriend wil het morgen weer heel graag proberen

6. Jille

Jille Bekend lid

Aug 26, 2007
    669
    0
    0
    Ik deed het één keer. De week ervoor heb ik het 2 x geprobeerd maar kon het toen nog niet vinden. Met 13 weken en 1 dag nog een keer geprobeerd en moest echt even zoeken en ineens hoorde ik daar het hartje (nog beetje ver weg, maar ik hoorde het).

7. Tease

Tease Actief lid

Jun 19, 2010
    294
    0
    0
    ICT-er
    Zaandam
    Ik kon hem bij mijn zoontje horen vanaf 8 a 9 weken ik moest dan wel heeel veeel geduld hebben en echt onder mijn schaambot richten.

Erg tof, maar laat je me der niet gek door maken dat als je het even niet hoort of niet kan vinden dat je gelijk denk dat het verkeerd is.. ze liggen soms zo raar of diep dat je ze niet vind.

Ik vond het totdat ik hem voelde heerlijk om te luisteren al koste me het soms echt een half uur tot een uur eer ik wat hoorde!

8. Einneh

Einneh Fanatiek lid

Mar 2, 2009
    4,581
    0
    0
    Friesland
    Volgens mij heb ik de Angelsound voor het eerst gebruikt met een week of 13 (en ook meteen kunnen horen) maar ik geloof dat dat ook nog wel vroeg is.
    En wat hier ook al gezegd wordt: schrik niet als het een keertje niet lukt om het hartje te luisteren, de Angersound is lang zo sterk niet als het apparaatje bij de VK of de gyn!

9. AngelaV

AngelaV Fanatiek lid

Jun 22, 2011
    1,287
    0
    36
    Gelderland
    Nee, ik weet het. Ik heb het hartje donderdag nog gehoord bij de gyn, gelukkig. Het is nu gewoon geduld hebben totdat ik het zelf kan horen

10. Zuske

Zuske Actief lid

Apr 7, 2011
    104
    0
    0
    NULL
    NULL
    Met tien weken kon ik het hartje horen, nu bijna 14 weken gaat het heel makkelijk!

Gewoon af en toe even proberen. Wel de gel gebruiken hè? Anders hoor je echt niets!

11. liefebees

liefebees VIP lid

Dec 6, 2010
    6,936
    204
    63
    Overijssel
    Ik heb hem vorige week voor het eerst gebruikt bij 13 wkn en 3 dgn en had het hartje na een paar minuten gevonden. Links van mn navel en dan heel laag bij mn schaambeen.

12. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

Jun 6, 2011
    1,389
    0
    0
    Ik heb de angelsound gekocht toen ik 11 weken was en meteen hartje gevonden.
    De dag erna kon ik het moeilijker vinden maar na lang zoeken uiteindelijk wel. Nu vind het ik het heel snel.
    Maar kan soms wel lang duren hoor voor je de precieze plek hebt gevonden

13. Tease

Tease Actief lid

Jun 19, 2010
    294
    0
    0
    ICT-er
    Zaandam
    je kan de gel gebruiken maar eventueel ook gewone Babyolie ik merkte dat dat eigenlijk beter ging!

14. Friesland90

Friesland90 Fanatiek lid

Jun 21, 2010
    2,661
    5
    38
    Wat bij mij trouwens heel goed hielp was de angelsound gel vervangen door massageolie.
    Toen ik de massageolie probeerde, kon ik het hartje veel sneller horen dan met de angelsound. Dat lijkt iets minder de geleiden op de een of andere manier.

Zoals hierboven ook al gezegd, laat je niet gek maken. Neem er gewoon rustig de tijd voor en wil het niet lukken, dan probeer je het gewoon een andere keer weer. Het lukt zelden mensen meteen in 1 keer!!

Edit: (Ik zag niet dat die tip hierboven al gegeven was van de olie:D)

15. janneke000

janneke000 Fanatiek lid

Dec 29, 2010
    1,049
    3
    36
    Hier ook met tien weken! Duurde soms wel heel lang hoor... Ik was soms wel een half uur aan het zoeken. Het zit idd heeeeel laag en achter je schaambot. Ik hoorde het het best naast mijn schaambot en dan schuin erachter richten. Ik probeerde het vanaf 8.5 elke avond even.

Liefs,

16. Hier met 10 weken. Recht onder mijn navel, net boven m'n schaambot. Daar hoor ik het nog steeds nu, ligt ze kennelijk lekker.

17. AngelaV

AngelaV Fanatiek lid

Jun 22, 2011
    1,287
    0
    36
    Gelderland
    Ik heb het geprobeerd met babyolie, maar toen dacht ik dat ik het rechts onder mijn schaambot hoorde, maar toen hoorde ik het links ook.. Dus wat moet ik precies horen? Echt een hartslag zoals bij mezelf of hoor je het een beetje dof?

18. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

Nov 30, 2010
    2,688
    6
    38
    Met 12 weken heb ik een angelsound gekocht.. 's middags kon ik hem niet gelijk vinden..dus ' s avonds nog een keer geprobeerd en na goed zoeken kon ik hem vinden.. Vooral in het begin is het heel moeilijk te vinden soms omdat het nog heel diep onderin zit.. Als je eenmaal weet waar je ongeveer moet zoeken dan vind je hem vaak redelijk snel..

19. Fipo

Fipo Actief lid

Aug 14, 2011
    154
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik plaatste van de week al een berichtje dat ik het deze zwangerschap (8e zw, voor hopelijk 3e kindje) hoorde met 8w5d. Ver weg, net boven mijn schaambot, maar onmiskenbaar een stoomtreintje. Heel bijzonder. Bij de eerste pas met 14 weken, bij de 2e met 9w5d en nu dus nog een week eerder. Maar, je moet echt wel even de tijd nemen en net geluk hebben. Ik hoor het ook maar op 1 plekje steeds, en als ik er net naast zit moet ik soms ook een poosje zoeken. Gewoon blijven proberen!

20. Mayke1717

Mayke1717 Bekend lid

Jun 15, 2011
    656
    2
    18
    Female
    Tilburg
    Hallo,

Ik kon ook vanaf week 12 het hartje horen. Van te voren dacht ik het wel eens en dan was het mijn eigen hartslag. Die gaat trager en als je zelf je adem in houdt dan gaat je hartslag eerst vertraagd en zucht je uit dan gaat hij versneld. Daaraan wist ik dat het niet het hartje van de baby was. Ik heb er nu soms nog moeite mee met zoeken.

Share This Page