Hoi allemaal, Ik wil graag jullie menig hierover weten want ik durf het niet aan mijn vriendinnen te zeggen ben bang dat ze mijn vriend dan allemaal stom en onaardig gaan vinden terwijl ik het ook wel begrijp. Mijn vriend vertelde me laatst toen we een gesprek hadden over de zeer lage frequentie waarin bij sex hebben (ik ben nu 6 maanden zwanger). Dat hij het lastig vindt om dan niet aan de baby te denken en dat hij mij met mijn zwangere buik wel mooi maar niet aantrekkelijk/sexy vind. Eigenlijk snap ik dat wel maar ik voel me ook een beetje gekwetst en afgewezen. Vooral omdat ik het nog van niemand heb gehoord. Ben ik nou de enige met een vriend die niet vindt dat ik er een stralende uitdagende opwindende oervrouw van wordt!?
Ja hier hetzelfde die van mij noemt me altijd liefkozend dikkie en vind me ook niet aantrekkelijk meer. Maar hij wil nog wel sex gelukkig, denk dat het man eigen is ?
Ja dat is inderdaad niet leuk dat je vriend gewoon ronduit zegt dat hij je niet zo aantrekkelijk meer vind. Sommige dingen hoef je eigenlijk niet hardop te zeggen toch? Maar als ik jou was zou ik er niet teveel bij stil staan. Het is ook niet zo gek dat hij het toch wel een beetje raar vind dat er nu ineens een zichtbaar grote buik tussen jullie staat. Mijn man weet ook niet zo goed waar hij zijn handen moet laten, en raakt zo min mogelijk mijn buik aan. Ach, het is gewoon onwennig allemaal voor ze denk ik. Grt vanilia
bedoelj e dat hij je nu al niet aantrekkelijk vind??? want waarom ben je dan in vredes naam met hem? zo niet dan heb ik je verkeerd begrepen
Ik weet niet echt wat mijn vriend nou echt van die groeiende buik vind.. Hij raakt mijn buik wel steeds aan. En wat de sex betreft moet ik hem nog steeds van me afslaan. Qua lichamelijk aantrekkingskracht is er dus niks veranderd aan zijn kant..ik heb alleen minder zin Kijk, hallo....tuurlijk ben ik aantrekkelijker met een platte strakke buik. Kom nou, ik mis mijn platte buik zelf ook Het is dat ik verder niet zichtbaar ben aangekomen. Ik voel me nu ik zwanger ben nog vrouwelijker, denk dat ik dat ook uitstraal.
Nee tuurlijk vind hij me aantrekkelijk anders was hij niet bij me geweest, duhhh bedoel ben heel veel afgevallen dus andeas was ie nooit bij me geweest haha als ie me nu al niet aantrekkelijk vind haha vond ie dat toen helemaal niet bedoel dat wanneer ik zwanger zou zijn, hij ook moeite zouhebben met de seks omdat hij dan bang is dat ie die kleine zeer doet ofzo of mij
mijn mening is dat je man/vriend zobiezo niet hoeft te zeggen dat je onaantrekkelijk bent,tuurlijk kan hij zeggen dat hij een keer "iets"onaantrekkelijk aan je vind, maar ik vind dat als een man van je houd best kan zeggen hoe mooi lief leuk en sexy je bent mijn man heeft mij in de zwangerschap altijd gezegt hoe mooi hij mij vond met dikke buik, en hoe heerlijk hij dat snachts altijd vast kon pakken.. na de bevalling begonnen de striemen te komen op mijn buik, ik had ze al op benen billen borsten door de zwangerschap. mijn man zegt mij nog bijna dagelijks hoe sexy hij mij vind !! ondanks de striemen, ik zeg hem dan hoe lelijk ik het vind en hoe jammer dat ik na de bevalling opeens striemen kreeg. hij zegt dan : meis,je hebt een kindje gekregen, de kans op striemen is nou eenmaal aanwezig en jij hebt ze gekregen, maar je word er niet minder mooi op, jou staat alles, en ik ben er trots op, ik heb jou liever met dubbel zoveel striemen en een zoontje, dan dat je geen striemen hebt en ook geen zoontje
zou het ook wel fijner vinden om dat te horen idd ipv dat hij je niet aantrekkelijk vind niet onzeker worden hoor meissie
wat betreft de sex.... mijn man heeft daar nooit moeite mee gehad toen ik nog zwanger was, alleen stond bij mij de "zin"op een laag pitje, ik vind het eigenlijk wel schattig dat sommige mannen bang zijn de baby iets aan te doen, dan betekend de baby toch ook wel iets voor ze en als hij je nog wel mooi vind met buik is dat toch goed, zijn kindje zit daar in, tuurlijk vind hij die buik mooi jammer dat hij het niet aantrekkelijk vind, maar sommige mannen kunnen het niet aantrekkelijk vinden,of missen het figuur van hun vriendin zoals het was, komt vanzelf weer goed, niet onzeker van worden of je afgewezen voelen, hij is zometeen alleen maar trots op je dat jij jullie kindje op de wereld hebt gezet en dan ben je de meest sexy vrouw ter wereld
Nee idd niet leuk dat je vriend je buik niet aantrekkelijk vindt.. Je hoeft je echt niet afgewezen te voelen net zoals 2009mama zegt..Zodra de baby er is, dan is hij super trots op je en dan ben je de meest sexy vrouw op de hele wereld.. Mijn vriend vindt het geweldig en kan er niet van afblijven en hij vindt het geweldig om sex te hebben met mij en mijn zwanger buik hihi..Ondanks ik me hele buik vol met striemen heb.. Ben van mezelf ook stevig..Maar hij valt daar wel op. Hij neemt mij zoals ik ben..
Mmh, moeilijk, heb zelf geen last hiervan gehad. Maar heb ook wel mijn best gedaan, voor mezelf om me naast alle veranderingen aan mn lichaam ook nog sexy te voelen. Dus niet te veel aankomen buiten de norm, sexy lingeriesetjes kopen, lekker verzorgen met cremepjes enzo. En op mijn vriend heeft dat wel een goede werking gehad. Had ook wel even de overtuiging nodig dat hij het kindje niets kon aandoen. En, he is natuurlijk ook aan ons om ze eens te verleiden zodat ze zo'n zin hebben dat ze wel moeten, hihi!
Zelf heb ik er geen last van, maar ik kan me eerlijk gezegd wel voorstellen dat sommige mannen zo'n dikke buik niet zo aantrekkelijk vinden. Geeft toch ook niets, hij moet waarschijnlijk ook wennen aan je veranderende lichaam en smaken verschillen nu eenmaal! Al is het misschien niet zo leuk om te horen, wees blij dat je man/vriend zo eerlijk en open tegen je is. Liever zo als dat hij zou zeggen dat hij je nu vreselijk sexy vindt terwijl het helemaal niet waar is. En als je man die groeiende buik niet zo aantrekkelijk vind, zegt dat toch niet dat hij jou verder niet mooi vindt? Mijn man vindt sex trouwens ook helemaal niets op het moment. Hij kan de baby ook niet uit zijn hoofd krijgen terwijl hij weet dat het absoluut geen kwaad kan. We halen het straks wel weer in hoor! Geen reden om je hierdoor onzeker te voelen hoor!!!
hoi, Hier ook hoor. M'n man knuffelt mijn buik wel enorm veel, praat tegen de kleine enzo, maar meer dan knuffelen... Hij vind het een heel raar idee om te sexen met de kleine 'erbij', wat ik me ook heel goed kan voorstellen. We halen het later wel in
Mijn hub is ook enorm blij dat wij een kindje krijgen maar zegt ook heel eerlijk dat hij mijn buik niet sexy/mooi vind. In het begin vond ik dat wel vervelend maar ja de een vind het wel heel mooi en de ander niet. Ik ben juist blij dat hij gewoon eerlijk is (ook al is het niet altijd even leuk) maar het voorkomt wel vergissingen e.d. Ik probeer er verder gewoon leuk uit te blijven zien, leuke kleren, netjes verzorgd etc en ben zelf wel blij met mijn buik. De sex en de rest komt straks allemaal wel weer goed. Liefs!
hier nog 1, die vind me niet echt sexier geworden met m'n dikke buik. Ik snap het ook best hoor, zit er ook niet zo mee, komt vast wel goed na de bevalling. Ik heb zelf al in geen tijden meer zin in sex en we hebben het dus ook al aardig lang niet meer gedaan, ik kan mn hoofd er gewoon niet naar zetten en tja, dan heeft hij gewoon pech, komt ook wel weer goed straks.. bij de eerste was het hetzelfde verhaal en ik ben toch weer zwanger geraakt
heey meiden, moet zeggen dat ik het niet gevraagd heb aan mijn man. Maar heb zelf ook het idee dat hij me liever gewoon normaal postuur ziet als nu...!! Hij is wel heel lief maar volgens mij vind hij het ook best eng allemaal. Sommige mannen zitten continue aan hun zwangere vrouw. Nou die van mij niet hoor, hij doet echt alles voor me en ik hoef het maar te vragen en hij doet het. Vroeg aan hem of dat hij het ook spannend vind allemaal nu de laatste 3 maanden in gaan. En toen gaf hij toch ook wel aan dat het nu soms wel echt werkelijk gaat worden. Maar klaag niet over mijn mannetje want verder is het een schatje, maar merk wel duidelijk verschil nu ik zwanger ben ook sex gebied.
Zo te lezen vind ie jou niet minder aantrekkelijk, maar gewoon een zwangere buik. Nou mijn man ook niet hoor....die zegt ook gewoon dat ie mij nog steeds aantrekklijk vind, maar dat ie niet zoals andere mannen, een zwanger vrouw sexier vind. Tuurlijk is ie trots op mijn buik en de kleine erin. En hij weet uit ervaring wat voor iets moois eruit komt. Ik vind daar persoonlijk niets mis mee, hij kraakt mij niet af, houd net zoveel van me en is nog steeds onwijs lief. Alleen vind ie mij sexier zonder zwangere buik...nou ik deel die mening hoor haha
die dikke buik had ik zonder beebje ook al mijn vriend vindt hem niet minder mooi, wel lastig. hij kan namelijk niet meer bovenop me liggen