Man, sinds ik zwanger ben gaat mijn haar er vandoor! Ik baal echt als een stekker, elke keer als ik het borstel of was haal ik er plukken uit.. Ben altijd zo trots geweest om mijn volle bos haar.. kan nu wel janken.. (uh tsja, hormonen hé ).. ik weet dat het wel de tijd is om te verharen..maar het is nog nooit zo erg geweest als nu! Wie heeft hier nog meer ervaring mee.. en gaat het ook over? Voordat ik kaal ben
En ze zeggen altijd dat je een vollere bos krijgt als je zwanger bent? Bij mij was het na het stoppen met de pil heel erg, ik had toen echt het gevoel bijna niks over te houden en hoop dat ik er nu even vanaf ben. En jij binnenkort ook natuurlijk!
Hmm.. misschien is het een combi.. want ben direct na stoppen van de pil zwanger geraakt .. Nou ja, maar positief blijven denken!
Ìk heb er in het begin van mijn zwangerschap deze keer ook heel erg veel last van gehad (en ik had al niet zo'n volle bos..). Vanaf een week of 15 ofzo werd het minder. Nu wordt mijn haar juist weer wat voller.
Oei... uhmmm... sorry... Maar hier 21 weken zwanger... En het is erger dat ooit! Idd vanaf het moment dat ik zwanger ben ligt het doucheputje vol, maar ook gewoon door het huis heen. Bij mij is het wel dusdanig erg dat de voorste rand (dus zeg maar het aangezicht) helemaal afgebroken is. Kan ook geen strakke staart in want dat ziet er dus heel gek uit. Dan lijkt het net of ik dat deel heb afgeschoren en het weer aan het aangroeien is Echt balen!! Dacht eerst dat het door m'n enigszins lage HB (6.8) komt, maar naar mijn idee kan dat niet zo lang aanhouden... Rare wezentjes hoor, die hormonen!
Wow.. hoop eerlijk gezegd niet dat dat mij ook te wachten staat Enig idee of er misschien middel bestaan die dit (gedeeltelijk) kan voorkomen??
Vitamine B zorgt toch voor sterkere haren en nagels? Je kunt het proberen. Ik heb een potje staan, het bevat ook foliumzuur dus 2 vliegen in 1 klap
Hier ook flink wat haar verloren, vooral de eerste 12 weken, hield een dun bosje over. Ik haar nu niet meer uit, volgens mij blijft nu alles zitten dus het zal wel iets voller worden. Maar na de bevalling ga je helaas weer zo uitharen, echt zonde
bij mij is het ergens rond de 15 weken minder geworden, en nu merk ik dat het juist een stukje voller word. nu niet meer 3 keer in een douchebeurt het putje legen omdat ie verstopt zit met haar haha.
Hoort er allemaal bij he, de ene krijgt een volle bos en de ander verliest juist meer haar. Komt vanzelf weer goed.