Ik hoop dat er meerdere zijn die dit herkenen. Ik heb een hele irritante pijn onder in mijn buik, het is mijn blaas denk ik, als ik loop of sta doet het zeer, ook met plassen doet het zeer. Zat te denken aan blaasonsteking maar dan heb ik her niet continue last van alleen tijdens plassen, en dat heb ik nu wel, iemand een idee wat dit kan zijn?
kan wel een blaasontsteking zijn. blaasontsteking voelt nu heel anders als normaal. zou ff urine wegbrengen naar de ha.
Ik weet hoe blaasonsteking aanvoelt, kan blaasonsteking zijn maar ik heb er normaal geen last met lopen of staan. Heb er sinds mijn zwangerschap veel last van, maar dit voelt toch iets anders aan :/
Dus dan weet je ook dat een blaasontsteking anders kan aanvoelen als je zwanger bent? Ik zou het iig wel even laten nakijken als ik jou was. Mocht het wel een blaasontsteking zijn en je loopt ermee door, kan je hierdoor zelfs weeen krijgen.
en nierbekontsteking, ik zou het zeker ff na laten kijken het voelt tijdens je zwangerschap idd heel anders.
anders is het misschien gewoon bandenpijn. erg vervelend maar niks ernstigs.. ik zou gewoon voor de zekerheid ff urine wegbrengen. Je liet in je eerste berichtje niet merken dat je zeker wist dat het nu geen blaasontsteking was. Ik voel zelf de blaasontsteking helemaal niet tijdens de zw-schap (normaal ook nauwelijks) behalve dat ik mijn urine slecht kan ophouden (en dan echt niet met kleine btjes of zo maar gewone plassen) als ik moet moet ik rennen. en harde buiken. meer heb ik niet. ja.. soms een zeurend gevoel in mijn buik dus met de vorige zw-schappen vaak voorgekomen dat er net nog een restontsteking te zien was. (dus al te over)