Video verschenen van brandend haar Michael Jackson www.hersenscheet.com 1 Stem nu! Er is een video verschenen van Michael Jackson, waarbij zijn haar in de fik staat. Dit is gebeurd tijdens de opnames van een Pepsi commercial uit 1984. Hij was Billie Jean aan het zingen, toen er iets mis ging met de special effects. Een vuurshow ging iets te vroeg af, waardoor het haar vlam vatte. Michael had het eerst nog niet door, maar na eenmaal een stukje gelopen te hebben, vliegen zijn broers en crew met brandblussers hem te hulp. Het gevolg was toch wat flinke brandwonden aan zijn hoofd en een kaal plekje. Alle medicijnen die hij kreeg om de pijn van de brandwonden te drukken, zouden de aanzet zijn geweest voor zijn verslaving, wat hem uiteindelijk zijn leven zou hebben gekost. Hier zie je een filmpje: News - How Michael Jackson's Pill Addiction Began | Usmagazine.com
Zo raar is dat niet hoor Je voelt het pas als het vuur dicht bij je hoofdhuid komt. Mijn haar heeft ook eens in de fik staan, en ik had in eerste instantie ook niks door
YouTube - James Hetfield Catches On Fire!!! Frontman van Metallica heeft iets soortgelijks meegemaakt, alleen dan zijn been en arm. Je ziet nu ook dat het hele podium eerst leeg moet voor de pyro komt. En ze staan altijd op dezelfde veilige afstand als er wel pyro is als ze op het podium staan. Bij Rammstein is het in het begin ook weleens misgegaan, maar gelukkig niet ernstig! Je mag dit soort zaken nu ook niet meer uitvoeren zonder pyrotechnics vergunning.
We doen nu net met zijn alle alsof dit nieuw is ect. is al jaren bekend maar sommige mensen hebben het gewoon niet willen zien of willen geloven. (algemeen genomen he niet hier op de topic )
Er zijn echt wel veel meer incidenten met pyro's geweest hoor. Niets om lacherig over te doen denk ik zo!
Ik zag het gisteren pas voor het eerst. Ik wist het ook niet. Maar ja ik was toen 3 dus ik heb niet veel van Michael Jackson meegekregen. Maar wat een verschrikkelijk filmpje, echt erg zeg.