Tiener zwanger na 'duik in zwembad' Een vrouw uit Polen heeft een Egyptisch hotel aangeklaagd omdat haar dochter zwanger zou zijn geworden door in het zwembad te zwemmen. De 13-jaar oude dochter van Magdalena Kwiatkowska kwam bezwangerd terug van haar vakantie in Egypte. Magdalena gelooft dat de tiener zaad binnen heeft gekregen toen ze een duik heeft genomen in het gemengde zwembad van het hotel. Nu wil ze een schadevergoeding van het hotel. Magdalena is er zeker van dat haar dochter geen jongens heeft ontmoet tijdens haar vakantie, weet een bron van The Sun. SpitsNieuws : Tiener zwanger na 'duik in zwembad' Uhhhh, ook even een vakantie boeken daarheen dan maar? hihi
heb me rot zitten lachen dat die moeder dat geloof ik heb jaren op zwemmen gezeten en erg vruchtbaar toch ben ik nooit zwanger thuis gekomen
Is dit nu echt een serieus bericht? Man, ik val zowat van de stoel van het lachen.... Die moeder is ook wel een domme koe zeg
Whaha hoe onnozel kun je zijn zeg, kommop! Dat zou toch wat zijn zeg als dat zou kunnen...dan is geen vrouw mee 'veilig'.
Spraakverwarring geweest? Misschien van de 'poolguy' Grote onzin natuurlijk. Die rechter moet dadelijk zijn gezicht in de plooi zien te houden....
Hahaha jeetje dat is echt iets wat bijna of helemaal onmogelijk is. Die vrouw wil natuurlijk geld zien, verzint er maar een verhaal omheen. Hoe triest
en wij maar denken dat we sex moeten hebben om kindjes te verwekken, hadden we dus ook gewoon kunnen gaan zwemmen
Mja ach....vroegah dacht men hier zwanger te kunnen worden van WC brillen etc. Dus waarom geen zwembad?