Kinderfietsje

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door EdN, 1 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. EdN

EdN VIP lid

27 mei 2011
    8.839
    3.630
    113
    Welk (jongens-) kinderfietsje hebben jullie? Ik wil een leuk, betaalbaar fietsje, maar het moet natuurlijk wel veilig zijn, en ook niet onder je handen wegroesten,dus ik ben even benieuwd naar de ervaringen.

2. laravelk

laravelk Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.970
    2
    38
    Wij hebben een tweedehandsje (gazelle jungle) gekocht om op te leren fietsen. Als hij jarig is, krijgt hij een dure 16inch (waarschijjnlijk een cube kid) want met de afstanden die hij op termijn mee moet rijden, moet hij gewoon een goede fiets. Ik ben blij dat we geen nieuwe 12inch hebben gekocht.
    Als je een fiets met zijwielen koopt, kun je al wl een slag groter kopen waarschijnlijk maar dan kan ik je wat betaalbare opties betreft niet helpen. Ik zie met regelmaat fietsjes van Popal langskomen, die zitten rond de de 100 euro voor een 12inch geloof ik,

3. angel229

angel229 Niet meer actief

Gewoon een 12 inch van mp. Gekocht voor € 20,00. Staat altijd buiten, prima ding en dochter heeft er al meters op gemaakt. Met de opvolgende fietsen ga ik precies hetzelfde doen. Zelf ook pas met de communie een nieuwe fiets gekregen.

Deel Deze Pagina