Ik zat wat rond te surfen en zag een link voor de site: eenander.nl Nieuwsgierig als ik altijd ben, ik ernaar toe, het is dus een datingsite voor vooral gebonden mensen om andere (on)gebonden mensen te leren kennen, met als doel...tja wie zal het zeggen waar het ophoudt? Toch vraag ik me af: zijn er daadwerkelijk dames die zich hiervoor inschrijven? Dames die bewust op zoek gaan naar een ander? Oftewel: ben jij al eens vreemdgegaan en waarom? Ik hang er een pol aan vast, kun je je stem uitbrengen en toch anoniem blijven, want ik vraag niet van je om alles uit de doeken te doen hoor! echter, je hoeft geen toelichting te geven hoor, maar een keuze maken uit de poll zou ik wel interesant vinden
Ben nog nooit vreemdgegaan, moet er ook niet aan denken trouwens! Ik hoor wel eens verhalen van mensen die een relatie hebben en er een ander op na houden, maar daar kan ik geen begrip voor opbrengen *no offence*.
Nee ik ben nog nooit vreemd gegaan. Ik ben wel in een vorige ralatie bedrogen. Zoals ik me toen voelde... Nee, dat wil ik mijn partner niet aandoen! Naar mijn idee is je relatie inderdaad niets waard op het moment dat je zoiets doet. Verliefd worden op een ander kan altijd, maar dan vind ik dat je ook het lef moet hebben om je relatie eerst te verbreken alvorens iets met die verliefdheid te doen...
Ik ben nog nooit vreemd gegaan, en ik zal dat ook nooit doen ook ! Uit eigen ervaring kan ik zeggen dat je je partner er verschrikkelijk veel pijn mee doet. Neem mij als voorbeeld. meisje van 19 jaar, net een huis gekocht met partner. Partner raakt in de ziektewet door hernia, ik ga gewoon vrolijk door met werken. Partner gaat surfen op internet, leert iemand kennen en ligt terwijl ik aan het werk ben gewoon te naaien in ONS bed met die ander....... Mijn vriendin die in dezelfde straat woonde is erachter gekomen en heeft die jongen toen voor het blok gezet, zo van of jij vertelt het en als jij het niet doet dan doe ik het. Hij deed het niet, dus toen heeft zij het me verteld. Ik ben meteen naar hem toegegaan, heb het recht op de man af gevraagd, en meneer ontkende helemaal niets. Diezelfde avond heb ik mijn spullen bij elkaar gepakt en ben terug gegaan naar mijn ouders en meteen alles in werking gezet om ervoor te zorgen dat meneer zou boeten voor zijn fout. En dat is me gelukt ook, want aangezien we 50-50 eigenaar waren van de woning, moest hij me uitkopen en in zijn eentje kon hij de hypotheek niet betalen, dus het huis moest verkocht worden, net goed ! Nu, 8 jaar verder, heb ik een schat van een man en twee lieve kindjes, en wij zijn heel eerlijk en open tegen elkaar. Zo hebben wij de afspraak dat als één van ons gevoelens voor een ander zou krijgen, dit gewoon tegen elkaar zeggen. Misschien valt er nog te vechten voor een betere relatie !
Ik hoef niet vreemd te gaan Ik krijg veel aandacht, geweldige sex en mijn vriend is errrrgggg lekker, lief, slim en knap,
Jaaah ik ben in mijn vorige relatie vreemdgegaan... Met mijn ex. Mijn ex was mijn 1e echte grote liefde en ik had daar nog een zwak voor... mijn relatie was knudde (hij was agressief) en zijn relatie was net uit.. tsja en toen begon hij weer met mij te smsen... Ben toen snachts het huis uit gesneakt en heb een SUPER nacht gehad. Was ook gewoon super spannend. Heb het daarna wel meteen uitgemaakt met die andere hoor maar heb niet eerlijk gezegt waarom. Nu zou ik het nooit meer doen! Mijn vriend is ook ooit een keer bedrogen en ik vind het echt wel heel erg laag. Ik heb er ook een hekel aan als mensen tegen me liegen... dus laat staan bedriegen. majaa.. ik was toen jong en impulsief! so that's my story
dat is ook de bedoeling, zo kan je mijn vraag beantwoorden zonder jezelf bekend te maken.. overigens weet je de betekenis van suggestief? dat is een vraag waar het antwoord al inzit. Mijn vraag was: wat is op jou van toepassing. Volgens jou zou dus in deze vraag het antwoord al verwerkt zijn, namelijk dat er IETS van toepassing is, en dat klopt, je bent vreemd gegaan of niet, ja of nee, een andere keus is er niet. dus verbeter me maar hoor als ik het anders had moeten doen
Soms is de verleiding erg groot, tja weet dan maar eens stand te houden. Het is spannend, nieuw en ja er gaan dan allemaal gevoelens door je lichaam.. Wij zullen het nooit bewust opzoeken, zoals chatten of datingsite's. Ik ben zelf nog nooit voor de verleiding gegaan. Ik hoop het ook nooit te doen. Maar vind het erg knap van mensen om te zeggen dat ze het NOOIT zullen doen. Het vlees is zwak.. Ik heb een erg leuke man, die me veel aandacht geeft. We hebben samen een prachtige dochter, en nummer 2 komt er ook aan. Ik hoop nooit dat 1 van ons dit gaat opgeven maar je bent naif als je zegt van: dit overkomt ons niet. Groetjes
Ik zal nooit zeggen dit overkomt mij niet... maar ik durf wel hardop te zeggen dat ik dit NOOIT MEER doe! Dan kan de verleiding nog zo groot zijn....
Ik zal nooit zeggen dit overkomt mij niet... ik bedoel dan dat ik t van mijn vriend niet kan zeggen...
Ik ben nooit vreemd gegaan en zal het ook nooit doen. Als je niet meer van iemand houdt/ verliefd op iemand bent, moet je een eind maken aan je relatie en niet vreemdgaan vind ik. Want je kwetst er een ander behoorlijk mee. Ik vind het triest dat het gebeurt.
klopt als je de stellig draagt: vreemdgaan moet je niet doen. Echter, je kan nooit zeggen: dit zal ik nooit doen (oftwel: zeg nooit nooit), want helaas je weet niet van te voren hoe je leven verloopt en wat je nog gaat beleven en doen. Een kat in het nauw maakt soms rare sprongen. Ik vind wel dat als je vreemd bent gegaan, de eerlijkheid nog altijd het langst duurt, en daar zit hem het verschil tussen man en vrouw: een man gaat vreemd als hij zeker weet dat zn vriendin er nooit achter zal komen (maar weer dat woordje nooit, want al is de leugen nog zo snel, de waarheid achterhaalt hem wel) Een vrouw zal vaak achteraf wel alles opbiechten.
Ik ben nog nooit vreemdgegaan, maar wel al in twee relaties bedrogen. De pijn die daarmee gepaard gaat, wil ik niemand aandoen. Zeg nooit nooit, zeggen ze, maar ik ga er toch van uit dat ik mijn vriend nooit ga bedriegen.
ik ben nog nooit vreemdgegaan, stel me altijd eerst voor maar serieus, nee nog nooit gedaan, ben zelf bedrogen geweest, meerdere malen en dat schaadt je vertrouwen echt enorm, ik zet mijn relatie niet op het spel voor wat spanning..