Klinkt misschien raar, maar ik heb last van heele erge jeukende tepels. Ze zijn daarbij ook nog eens gevoellig. Zijn er mensen die er meer last van hebben? En is dit een zwangerschaps symptoon? Moet wel zeggen dat het heel vervelend is =P
Hm, ik heb het ook wel eens. Maar ben niet zwanger in ieder geval.. Veel symptonen die mensen koppelen aan een zwangershap, komen ook elke maand terug bij de menstruatie. En dan zijn er nog de dames die nergens last van hebben. 50-50 kans dus.. sorry
Tja, voor sommigen is dit een zwangerschapsymptoom, maar voor mij een teken dat ik ongi ga worden. Ik weet dat ik dit als meisje al had, toen ik nog maar kort menstrueerde. En het is idd ontzettend vervelend! Maar wie weet....! Succes!
Ik heb het 1 keer gehad een paar dagen voordat ik ongi moest worden,maar toen bleek ik dus zwanger te zijn.Voor mij was dat achteraf dus het enigste symptoom voor NOD. Ze gingen toen trouwens ook vervellen.
Ik heb dit trouwens nog nooit gehad. En ik menstrueerde sinds ik 12 was dus al 10 jaar (joh wat klinkt dat oud haha) Nou vertelde me zus dat zij overal jeuk hebt en zij is 6,5 maand zwanger. Maar zij weet niet dat wij aan het proberen zijn dus ging niet verder vragen. Dacht vraag het wel aan jullie haha. Kunnen tepels ook uitgedroogd zijn? zo ja hoe zie je dat dan? want ze zien er vrij normaal uit :/
ik heb het vaker gehad na mn ei ongeveer en nu deze keer ook maar heel erg en brande ook hevig alsof er vicks op zat.. en bleek dus zwanger te zijn
ik heb ook vaak jeukende tepels vlak voor NOD, maar helaas nog nooit het teken van zwangerschap geweest
ook ik ken dit als een normaal verschijnsel als ik ongi moet worden. zo zie je maar bij iedereen verschillend. Maar bij jou misschien een symptoom als je het nog nooit vaker hebt gehad. zal voor je duimen.
Hallo! Dit is onze eerste ronde en mijn tepels zijn gevoelig bij aanraking en ze zien er een beetje vreemd uit. Ze zijn wel donker maar het uiteinde is een beetje wit-achtig als ze hard zijn..iemand een idee wat dit is?